Justice Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Kjæresetn og jeg reiser til København for noen dager om ikke så lenge. Vi har 3 dager i selve byen, og håper på å få slappe av og oppleve ting. Vi skal overnatte på Radisson SAS. Er selv lite kjent i byen.. Er det noen som har tips til hva vi kan finne på i København? Vi er begge kunst- og kultur interesserte mennesker. Jeg ser også for meg litt shopping (liker små uavhengige forretninger), kafe, restauranter ++ Hvilke deler av byen lønner det seg å oppsøke? Noen spesielle steder du kan navnet på? Vet også at det skal finnes en spesielforretning for sjokolade i København, men jeg vet ikke hvor.. Kan noen hjelpe? På forhånd mange takk!
Gjest MrsL Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Jeg trenger også slike tips ang. København for vi drar mest sannsynlig dit på en liten bryllupsreise i sommer.
Brunhilde Skrevet 9. april 2004 #3 Skrevet 9. april 2004 Hvor er Piglet? Dette kan hun bedre enn meg! Men! Dersom dere er kunst- og kulturinteresserte er Ny Carlsberg Glyptotek et must! Skal dere spise godt og ikke altfor dyrt kan jeg anbefale "Peder Oxe" eller "Ost & Bøf" på Gråbrødretorg. En øl på bryggekanten i Nyhavn er også hyggelig - og lovlig! Ellers kan jeg anbefale å inverstere i en liten lommeguide til byen, det koster ikke allverden og kan gi noen gode ideer. God tur!
Malou Skrevet 9. april 2004 #4 Skrevet 9. april 2004 Eller kanskje dere kan få noen tips her? Jennifer
Anemone Skrevet 10. april 2004 #5 Skrevet 10. april 2004 sjekk ut : www.visitcopehagen.com der finner du sikkert mye!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå