Iselilja Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Idag har jeg bakt rundstykker, brød, boller med krem og boller med sjokolade. Sååå stolt av meg selv
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #2 Skrevet 8. april 2004 Jeg har skjært min egen brødskive og tatt selv på gräddost heeeelt alene (må være litt stolt av meg selv også)
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #3 Skrevet 8. april 2004 Jeg har spist knekkebrød, saltstenger og smågodt! Flink? :D () Sjokoladeboller hørtes godt ut!
Gjest Ethereal Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Jeg har prøvd tre par jeans uten å kjøpe noen av dem, selv om de passet perfekt. 8)
Gjest Balenciaga Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 Idag har jeg bakt rundstykker, brød, boller med krem og boller med sjokolade. Sååå stolt av meg selv *banker på hos Alanya*
Gjest 1111 Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Du har vært flink jo :-) Og det har jeg og vært! 60 rundstykker (gule og fine påskerundstykker) og 50 rosinboller (disse ble så små at de knapt fyller en munn!)
Iselilja Skrevet 8. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2004 60 rundstykker (gule og fine påskerundstykker) og 50 rosinboller (disse ble så små at de knapt fyller en munn!)
Grooo Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Er deilig å være slik flink i blandt, så utrolig kjekt å ha fryseren full av masse godt! Hvis jeg bare klarer å rive meg vekk fra pcen nå, og å gå forbi symaskinen uten å sette meg ned... Ja, da skal jeg bake kanelsnurrer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå