Iselilja Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Idag har jeg bakt rundstykker, brød, boller med krem og boller med sjokolade. Sååå stolt av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har skjært min egen brødskive og tatt selv på gräddost heeeelt alene (må være litt stolt av meg selv også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har spist knekkebrød, saltstenger og smågodt! Flink? :D () Sjokoladeboller hørtes godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har prøvd tre par jeans uten å kjøpe noen av dem, selv om de passet perfekt. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 8. april 2004 #5 Del Skrevet 8. april 2004 Idag har jeg bakt rundstykker, brød, boller med krem og boller med sjokolade. Sååå stolt av meg selv *banker på hos Alanya* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. april 2004 #6 Del Skrevet 8. april 2004 Du har vært flink jo :-) Og det har jeg og vært! 60 rundstykker (gule og fine påskerundstykker) og 50 rosinboller (disse ble så små at de knapt fyller en munn!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 8. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. april 2004 60 rundstykker (gule og fine påskerundstykker) og 50 rosinboller (disse ble så små at de knapt fyller en munn!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. april 2004 #8 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg fikk en klapp jo, takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. april 2004 #9 Del Skrevet 8. april 2004 Er deilig å være slik flink i blandt, så utrolig kjekt å ha fryseren full av masse godt! Hvis jeg bare klarer å rive meg vekk fra pcen nå, og å gå forbi symaskinen uten å sette meg ned... Ja, da skal jeg bake kanelsnurrer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå