Kjetil E Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Hei vet ikke hva jeg gjorde men pluteselig har verktøylinja som jeg altid har neders på skjermen plutselig havnet på venstre side av skjermen. Noen som kan forklare meg hvordan jeg for den tilbake?
Gjest Eurodice Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Hei vet ikke hva jeg gjorde men pluteselig har verktøylinja som jeg altid har neders på skjermen plutselig havnet på venstre side av skjermen. Noen som kan forklare meg hvordan jeg for den tilbake? Klikk og hold nede venstre museknapp og dra verktøylinjen dit du vil ha den . 2
Kjetil E Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2013 Klikk og hold nede venstre museknapp og dra verktøylinjen dit du vil ha den . Tusen takk for hjelpen. Da er det i orden.
Gjest Eurodice Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Tusen takk for hjelpen. Da er det i orden. Det var bra .
RockPaperScissor Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 For å unngå at det samme skjer igjen kan du jo høyreklikke på verktøylinja og sjekke av "lås alle verktøylinjer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå