Gå til innhold

Billigste laksefilet - naturell.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått litt dilla på laksefilet til middag, men lurer på hvor jeg får tak i det billigst?

Har Rema, Rimi, Spar og Coop Mega tilgjengelig.

Vet at det koster 75 kr for findus sin på Rimi og 60 kr for en annen type med sitronpepper.

Anonym poster: 24362b084d34d030c9a3e373f3c2168d

Skrevet

Spar har vel first price? Det er jo ganske billig. Ellers er vel Rema billigst sånn generelt. Har ikke sett verdens billigste laksefilet på coop. Ville gått for first price!

Ellers har bunnpris ganske billig laks på tirsdager eller hva det nå var. Ser du ikke nevner butikken, men bare sånn i tilfelle dere har det likevel:)

Skrevet

First price sine er billige men de har skinn på seg. Kom over en frossepakke laks fra FP som var i ganske små biter. Den kostet bare litt over 30,Nok til 2-3 stk. Perfekt i wok!

Skrevet

De har billig (og god!) frossen laks på Rema1000. Den er i pakker med 4 stk a 125 gram, og den er pakket slik at det er lett å ta en og en bit.

De har med og uten skinn, den uten er nesten dobbelt så dyr som den uten.

Jeg kjøper med skinn og legger stykket i panna med skinnsiden ned i 1 min, så snur jeg stykket og drar skinnet av i en bit. Ikke noe arbeid, og mange penger spart. ;)

:heks:

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Pleier å kjøpe sånn som ikke er fryst på Rema og den koster vel cirka 40 kroner tror jeg. Er den billigste jeg har sett, men i frysedisken finner du enda billigere.

Skrevet

Pleier å kjøpe sånn som ikke er fryst på Rema og den koster vel cirka 40 kroner tror jeg. Er den billigste jeg har sett, men i frysedisken finner du enda billigere.

Den er faktisk også veldig god, og jeg bytter litt mellom den og den frosne.

:heks:

Skrevet

Bunnpris har en dag i uka med billige laksefileter, og da kjøper jeg alltid inn:)

AnonymBruker
Skrevet

På coop har de ofte frossen laks fra X-tra. Den er ganske billig, tror ca 30kr for 4x125g.

Anonym poster: e06372851cdef281d5ad2420f419697a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...