Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den i hodet hele tiden, og synes å huske at den het ettelleranna med "ghost song" eller noe slikt, men så kan det være at jeg husker heeeelt feil også. Finner ingenting ved å google. Det er en slags rolig, tekno-ish sang hvor de gjentar noe hele tiden i rytmen (vet ikke om det er teksten, men sånn hører jeg det i hodet) baby i love you, baby i, baby i. Veldig lys kvinnestemme. Noen som har peiling?? Ganske ny sang, kom kanskje ut for en måneds tid siden vil jeg tro,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

shattered - Astrid Smeplass?

Emmelie de Forest - Only Teardrops

Endret av LilleSmile90
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. Det er mindre sangtekst, mer sånn datalagd lys stemme. Litt sånn teknostil som awolnation.

Ba- by I love you, baby i love you, baby I....baby I... <---tror ikke dette er teksten, men sånn "ca".

(mørk)(lys)(m) (l) (m) (m-l) (m) (l) (m) (m-l) (l)

Lurer på om det var "spirits" ettelleranna?

Endret av anonymLala
Skrevet (endret)

Last ned "soundhound" appen også starter du den neste gang du hører den så har du den.

Endret av flesvik
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke Close Enough med Ghost Beach? Første som jeg tenkte hvert fall. Hvilken radiokanal ble den spilt på? Var det p3 er det definitivt den sangen jeg nevner :P

Skrevet

Last ned "soundhound" appen også starter du den neste gang du hører den så har du den.

Tro meg, neste gang jeg hører den skal jeg være SÅ på for å finne ut av det!

Skrevet

Det er ikke Close Enough med Ghost Beach? Første som jeg tenkte hvert fall. Hvilken radiokanal ble den spilt på? Var det p3 er det definitivt den sangen jeg nevner :P

Den ligner på en måte, men nei. Den sangen jeg leter etter er roligere....litt som fra 2.0 min og litt utover. Mer repeterende monoton stemme på en måte....mer musikk, mindre "sang". Var nok p3 ja. Har sett igjennom spillelister der uten å finne noe jeg tror det kan være...

Skrevet

P3 legger ut hvilke sanger de har spilt i løpet av dagen på nettsidene deres Husker du omtrent tidspunkt du hørte det er det bare å bla i informasjonen du finner der :)

• Liker 1
Skrevet

P3 legger ut hvilke sanger de har spilt i løpet av dagen på nettsidene deres Husker du omtrent tidspunkt du hørte det er det bare å bla i informasjonen du finner der :)

Er en studn siden jeg hørte den sist. Har sjekket ut det siste da uten reultat...får vel bare vente til jeg hører den gijen...:)

Skrevet

Er det P3 du hørte sangen? Eller var det en annen radiostasjon.

Skrevet

Ligner litt på disclosure (bandet). Troer det var p3 ja.

Gjest Armule
Skrevet

Sikker på at den er ny, da?

Kanskje noe av Ellie Goulding?

Skrevet

Ikke mer enn 3 mnd gammel tror jeg. Litt mer repeterende, ekkoisk, drømmende enn ellie golding

Gjest Armule
Skrevet

Ikke mer enn 3 mnd gammel tror jeg. Litt mer repeterende, ekkoisk, drømmende enn ellie golding

Susanne Sundfør?

• Liker 1
Skrevet

Susanne Sundfør?

Ganske lik stemme aknskje men denne er litt sånn datastemme.....

Skrevet

Eneste jeg har hørt av Ellie Goulding og som er 'techno/dubstep'.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Ja, jeg tenkte på den sangen spesifikt. Evt. Anything could happen. Men de er jo forholdsvis "gamle".

• Liker 1
Skrevet

Ganske sikker på at det er Ghost Loft med Seconds?

Måtte lage meg bruker og greier for å kunne svare, så håper det var riktig! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

JAJAJA!!! Tuuuusen tusen takk!!!:-D

• Liker 1
Skrevet

JAJAJA!!! Tuuuusen tusen takk!!!:-D

Hurra! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...