AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Her inn på KG leser jeg støtt og stadig om disse mennene i 40-årene som ser ut til å ha rotet seg bort helt. Det er menn som har en flott familie med kone, barn, hus, bil, Sydenturer hvert år,hytte og jeg vet ikke hva. Alt ser ut til å være på stell. Allikevel flipper de ut helt, er utro, ny dame, driter i familien sin inklusive barn og begynner en ny ungdomstid fri fra alt som maser.. Syns det er galskap jeg. Og ofte etter en stund lander de med et brak.. Dette skjer med så mange menn. Vet jo at det er kvinner som flytter fra sine menn også, men disse mennene gjør jo voldsomme ting. Så mye blir ødelagt på denne måten, familieforhold, samhold og de stakkars barna da som er vitne til en teit pappa.. Hva er det som skjer, folkens? Det blir jo bare mer og mer vanlig... Er det samfunnsrelatert? Måten vi lever på? Bare undrer jeg... Skremmende! Anonym poster: fd831c1e9e98ed0cfefa9a470b4673c7 2
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 De prøver desperat å gi livet sitt mening. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Mange av de blir så sykt deilige at de får sjans på damer de aldri hadde sjans på da de selv var i 20åra Anonym poster: 1e30f79012b6027203777093bdbaae03 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Mange av de blir så sykt deilige at de får sjans på damer de aldri hadde sjans på da de selv var i 20åra Anonym poster: 1e30f79012b6027203777093bdbaae03 ENIG! Anonym poster: 34fa3f9608009c078ae156f9c4c64897
Snakkis Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Mange av de blir så sykt deilige at de får sjans på damer de aldri hadde sjans på da de selv var i 20åra Anonym poster: 1e30f79012b6027203777093bdbaae03 Ja det er sikkert verdt det en liten stund, helt til virkeligheten detter ned i tryne på de. Endret 27. mai 2013 av melonen 4
Gjest anonym Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 Kan jo og faktisk være at de har vokst ifra dama de har fått barn med. Noen damer tar bare morsrollen, glemmer å være kjæreste. Jeg er selv dame, så ikke for å kritisere noen av kjønnene, prøver bare å se det fra flere sider. Noen forhold har og bare vært en vane, ikke ekte kjærlighet og når man får barn har man forpliktelser...Plutselig ser man at livet er kort, og vil finne ekte kjærlighet.
Gjest dame Skrevet 27. mai 2013 #7 Skrevet 27. mai 2013 Kan jo og faktisk være at de har vokst ifra dama de har fått barn med. Noen damer tar bare morsrollen, glemmer å være kjæreste. Jeg er selv dame, så ikke for å kritisere noen av kjønnene, prøver bare å se det fra flere sider. Noen forhold har og bare vært en vane, ikke ekte kjærlighet og når man får barn har man forpliktelser...Plutselig ser man at livet er kort, og vil finne ekte kjærlighet. Men hvorfor vil de fleste tilbake til dama da ???
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #8 Skrevet 27. mai 2013 Kan jo og faktisk være at de har vokst ifra dama de har fått barn med. Noen damer tar bare morsrollen, glemmer å være kjæreste. Jeg er selv dame, så ikke for å kritisere noen av kjønnene, prøver bare å se det fra flere sider. Noen forhold har og bare vært en vane, ikke ekte kjærlighet og når man får barn har man forpliktelser...Plutselig ser man at livet er kort, og vil finne ekte kjærlighet. Vel, men mange fyrer som glemmer å være kjæreste også. 5
Gjest anonym Skrevet 27. mai 2013 #9 Skrevet 27. mai 2013 Men hvorfor vil de fleste tilbake til dama da ??? Det er sikkert individuelt, men hvis de vil tilbake, så de vel at gresset ikke var grønnere på den andre sida. Men jeg tror og at i flere tilfeller, er det et resultat av at BEGGE parter har sviktet forholdet over tid! Ikke bare mannen, som kvinner vil ha det til. Dere har og et ansvar! Det blir utfallet, og det virker plutselig, men det har lenge vært ugler i mosen.... Så folkens: ta forholdet på alvor HELE tiden hvis dere vil holde sammen, BEGGE to! Hvis de ikke vil tilbake, er det jo sikkert det samme som når dama går, at følelsene ikke er der lenger...
Gjest anonym Skrevet 27. mai 2013 #10 Skrevet 27. mai 2013 Vel, men mange fyrer som glemmer å være kjæreste også. Absolutt! Menn har og et ansvar, definitivt. Men jeg er dame, og ser at en god del damer kun tar morsollen når de har fått barn.. Selvsagt viktig å være en god mor, men det er og viktig å sette av tid til foholdet, bare dere to.
Gjest dame Skrevet 27. mai 2013 #11 Skrevet 27. mai 2013 Men hvorfor vil de fleste tilbake til dama da ??? Men det viser seg jo som regel at de mennene ikke hadde det så verst allikevel.. For de vil jo som oftest tilbake. Kan jo ikke være så ille da? Jeg vil heller stille spørsmålet; Tåler ikke menn familieansvaret? Når barna begynner å bli større og mer krevende, livet er hektisk og mindre tid til å pleie forholdet, for slik er det faaktisk hos de fleste med barn! Da rømmer mange menn bort fra dette. Like fort lander de, da har de fått rast fra seg og innser sine dumheter. Ofte vil ikke kona ha de lenger, fordi mennene har ødelagt så mye. Hva med å være mer forberedt på denne alderen? Følelsene er der, og det går an å jobbe det fram. Tenker tidsklemma har skylda..
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #12 Skrevet 27. mai 2013 Absolutt! Menn har og et ansvar, definitivt. Men jeg er dame, og ser at en god del damer kun tar morsollen når de har fått barn.. Selvsagt viktig å være en god mor, men det er og viktig å sette av tid til foholdet, bare dere to. Ja, litt for mange lever seg for mye inn i morsrollen ja. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #13 Skrevet 27. mai 2013 Kan være at de ikke fikk rast fra seg før de plutselig satt der låst med kjerring, hus og unger? Og når ungene begynner å bli litt store kjenner de rastløsheten kommer sigende. Derfor er det min mening at det er viktig å herje seg litt ferdig etc før man etablerer seg. Dame 40+ Anonym poster: 8d0e7153d1cb92ebe5a6d6ca5b1f601a 1
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #14 Skrevet 27. mai 2013 Ja, litt for mange lever seg for mye inn i morsrollen ja. Så da er det greit at menn er utro/ finner ny dame, mener du? Hva med å snakke sammen? Hvis dama er fornøyd med tilværelsen og mannen ikke, er det ikke greit å være utro. Den som er misfornøyd må ta tak i problemet FØR han finner ei ny og er utro. Snakke sammen. Mye kan løses med kommunikasjon. Det viser seg at mange damer får sjokk når mannen er utro.De har jo ant fred og ingen fare, og er fornøyd slik det er. Unger som krever sitt, og de godtar at det blir mindre tid til forholdet en tid. Mens mennene bare høvler over andre i stedet, aakkurat som det løser problemet. Jeg vil påstå at det er mannen sitt ansvar (om han er så misfornøyd) å prøve og snakke med sin kone, så kan de sammen ordne opp. For det er verre å ordne opp ETTER mannens dumheter..
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #15 Skrevet 27. mai 2013 Så da er det greit at menn er utro/ finner ny dame, mener du? Hva med å snakke sammen? Hvis dama er fornøyd med tilværelsen og mannen ikke, er det ikke greit å være utro. Den som er misfornøyd må ta tak i problemet FØR han finner ei ny og er utro. Snakke sammen. Mye kan løses med kommunikasjon. Det viser seg at mange damer får sjokk når mannen er utro.De har jo ant fred og ingen fare, og er fornøyd slik det er. Unger som krever sitt, og de godtar at det blir mindre tid til forholdet en tid. Mens mennene bare høvler over andre i stedet, aakkurat som det løser problemet. Jeg vil påstå at det er mannen sitt ansvar (om han er så misfornøyd) å prøve og snakke med sin kone, så kan de sammen ordne opp. For det er verre å ordne opp ETTER mannens dumheter.. Hvordan tolker du meg sånn?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #16 Skrevet 27. mai 2013 Hvordan tolker du meg sånn? Fordi du skrev at mange damer lever seg for mye inn i morsrollen. Det var din forklaring på at menn flipper ut slik.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #17 Skrevet 27. mai 2013 Fordi du skrev at mange damer lever seg for mye inn i morsrollen. Det var din forklaring på at menn flipper ut slik. Nei, da tolket du meg feil. Jeg var bare enig i den andre anonyme som mente at mange damer er for mye mor. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #18 Skrevet 27. mai 2013 Nei, da tolket du meg feil. Jeg var bare enig i den andre anonyme som mente at mange damer er for mye mor. Man kan aldri bli for mye mor, vet du. Aldri.
bettsa Skrevet 27. mai 2013 #19 Skrevet 27. mai 2013 Er nok noen som ikke fikk rast fra seg da de var unge og når de fyller 40 får de midtlive krise og føler for å rase fra seg. Mitt råd er å rase fra seg før man får seg kjæreste og slår seg til ro.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #20 Skrevet 27. mai 2013 Man kan aldri bli for mye mor, vet du. Aldri. Du, den her moderne måten å gjøre barn på, i stedet for å ha barn, vil ingen tjene noe på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå