Gjest Anonym Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Hei. Jeg og eksen gjorde det slutt for 1 uke siden, etter det har det vært mye krangel før nå i det siste så har vi pratet rolig. Han har spurt meg om å møtes, idag kommer han til meg for å sove over også. Han sier det ikke er noen følelser inne i bildet men bare sex. Men han ringer meg når jeg er ute på byen for å sjekke om jeg er ute, sier han savner meg bittelitt.. Han ba meg lage en god middag som vi pleide å spise sammen før. Hvordan skal jeg tolke alt dette? Tror dere han fortsatt har følelser for meg selv om han ikke sier det og det store spørsmålet, hva burde jeg gjøre?
Solbærsaft Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Det her hørtes ut som en dårlig ide... Han vil ikke være kjæresten din, men det er helt ok å ha ha en kosekveld sammen og ha sex? Virker som han vil ha fordelene ved å være i et forhold, samtidig som han vil være fri til å gjøre hva han vil. Selv om jeg forstår at det ikke er lett å ta alt dette innover seg akkurat nå, når bruddet er ferskt, så tror jeg det vil være best om dere dropper overnattingen, kosekvelden og sexen. 2
Ferny Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Sier at han savner deg "pittelitt".....?? Haha! Jeg hadde tatt det som en fornærmelse.
Gjest celine Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 hva burde jeg gjøre? Gi ham et skikkelig tupp i r*va! Han kommer til deg, ønsker god middag, sex, samt å sove over - no strings attached. Samtidig vil han være fri og frank og gjøre som han vil? Høres ut som han har null respekt for deg når han tror han kan behandle deg sånn. 1
Gjest anonym Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 At du gidder ts! Jeg hadde bedt fyren ryke og reise!!!
Gjest Anonym Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Jeg knakk sammen til slutt og sa det her var dårlig gjort. Han sier han fortalte disse tingene for at jeg skulle skjønne at vi ikke kunne være i et forhold lenger. Han spurte meg om jeg hadde gjort ting flere ganger selv om jeg sa nei. Jeg sa det var åpenbart han var sjalu, og han sa da han hadde følelser for meg fortsatt men ville ikke være i et forhold. Spurte om og møtes igjen om et par dager også..
Gjest dårlig deal Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Ikke lag mat til en som savner deg bittelitt. Finn deg en som lager mat til deg og som ikke sårer deg.
Gjest Elissima Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Ikke gidd ha sex med han da.. For en dust. Han vil bare tømme seg. Tenk så gøy når du finner deg en ny og han sitter med skjegget i postkassa.. og han må nappe laksen sin alene 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #10 Skrevet 28. mai 2013 Han her må du rett og slett ikke omgås i det hele tatt. Vis styrke utad og si "NEI!!!". Selv om det er garantert sårt for deg og vondt må du droppe ham. Det kommer aldri noe godt ut av slik dere nå holder på. Ikke ta telefonen når han ringer deg, ikke svar på sms og la ham for all del ikke komme hjem til deg for å sove over. Det er slutt, og det sier han jo også. Og så lenge dere holder på som nå vil du aldri komme deg videre. Det beste du kan gjøre er å heve hodet (ute blant folk) og vise at du går videre uten ham. Anonym poster: 77c9f0d0c6268158f432200d9bbf9036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå