Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skal begynne å studere grunnskolelærer 1.-7. på HiOA til høsten, og lurte på om det er noen som går det studiet nå som kan fortelle meg hvor lange skoledagene pleier å være? :) Jeg vurderer å søke på en stilling som assistent på SFO, hvor man starter kl 14 eller kl 15, men er redd for at det vil kræsje med studiene.

Så om noen kunne fortalt meg litt om timeplanen på studiet hadde det vært supert! :)

Endret av Lyd
Videoannonse
Annonse
Gjest oreokaka
Skrevet

Hei!

Jeg skal begynne å studere grunnskolelærer 1.-7. på HiOA til høsten, og lurte på om det er noen som går det studiet nå som kan fortelle meg hvor lange skoledagene pleier å være? :) Jeg vurderer å søke på en stilling som assistent på SFO, hvor man starter kl 14 eller kl 15, men er redd for at det vil kræsje med studiene.

Så om noen kunne fortalt meg litt om timeplanen på studiet hadde det vært supert! :)

Jeg studerer ikke på HiOA da, men studere samme studie. For vår del er vi ferdig senest 2 :) Av og til holder vi på til 4, men vanligvis slutter vi enten 12 eller 2!

Skrevet

Jeg studerer ikke på HiOA da, men studere samme studie. For vår del er vi ferdig senest 2 :) Av og til holder vi på til 4, men vanligvis slutter vi enten 12 eller 2!

Takk for svar! :) Tror du de følger ca det samme opplegget over hele landet?

Gjest oreokaka
Skrevet

Takk for svar! :) Tror du de følger ca det samme opplegget over hele landet?

Mja det vet jeg ikke. Jeg har naturfag nå i det første året da, så det er veldig mye obligatorisk for oss som varer til klokken er 4. Tror ikke det er like mye obligatorisk skole i andre fag. I de andre fagene slutter vi liksom alltid rundt 12 :)

Skrevet

Gå inn på hioa sine sider og se på tidligere kull sine timeplaner, der får man sikkert en pekepinn på hvordan dagene vil være :)

Skrevet

Gå inn på hioa sine sider og se på tidligere kull sine timeplaner, der får man sikkert en pekepinn på hvordan dagene vil være :)

Jeg prøvde på det, men fant ikke timeplaner, bare programplaner de ulike semesterne :vetikke: Kan hende det bare jeg er som er dårlig til å lete men..

Skrevet (endret)

Nei, nå fant jeg det! :)

Edit: Ja, var den siden jeg fant, men takk for svar!

Endret av Lyd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så at det var mange dager til 17.30 der jeg skal studere (5. - 10. trinn med norsk), det blir jo festlig når barnehagen stenger 17. Er det vanlig?

Anonym poster: b30cb2dcd4e1112b7b593d319f4adcf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...