Nimis Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Tips? Help? Anyone? Jeg skal være gjest ved flere bryllup denne sommeren, og heldigvis har ikke brudene noe imot at jeg ønsker å bære min friske, jordbær røde kjole. Men så kommer den vanskelige delen; Jeg har meget blek hud, uten noe særlig pigmenter. Blå øyne, og lyst "kommunefarget hår", ilagt lyse blonde striper. Bruker Fairly light av foundation fra BM. Det jeg trenger er tips til rouge. Trenger å vite isåfall merke og fargen.Med min lyse hud, er det så innmari lett med full skivebom her og når jeg i tilegg har valgt rød kjole føler jeg fallhøyden blir enda værre. Har vært i et par kosmetikk butikker, men kompetansen blandt de svært unge jentene jeg har møtt på der, har jeg vel heller stilt meg spørrende til. Tips? Help? Anyone?
malla1992 Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Du kan prøve rougene fra BareMinerals da ? de kommer jo i så mange nyanser. Gå inn på et parfymeri å spør om de har rouge fra BareMinerals som passer deg Jeg har rouge derifra, utrolig fornøyd. Det ser veldig naturlig ut
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har en del dyre rouge jeg trodde skulle passe fint til min bleke hud, men har alltid blitt misfornøyd. Det ser bare rart ut. Men så kom jeg over serien L´oreal True Match sine blush, og der var det en for meg Kan desverre ikke huske i farten hva den het, for den er ikke med meg nå, men jeg fant de ihvertfall på Lindex. Eller der hvor L´oreal sminke selges. Er det helt krise, så kan du jo ta en liten dabb av leppestiften du vet passer godt til deg, og forsiktig blende den inn på kinnet. Så har du en "krem blush" som matcher Anonym poster: 89b0e58b17cff03eb62c064c7ccfdfff
Nimis Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2013 Jeg bruker rouge fra BM til vanlig ja, men sliter så veldig med å finne bra nyanse som kan kobineres med overnevnte kjole ..Ikke bruker jeg leppestift heller, så ingen aning hva slags fargenyanser man skal begynne i der heller. Jepp, jeg er lost! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå