Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Ok... Var for en ukes tid siden på kino og så "Denise Goes Dallas" på Colosseum. Herrejeremiassåmangedeiligekvinnekropper!!!! Buksa mi var antakelig ganske "expanded" (utvidet) når jeg reiste meg for å gå. Den filmen minte meg på hvorfor jeg er så glad i kvinner. Er det flere jenter her som tenner på kvinner med perfekte kropper?? "Denise" som spilte Denise i filmen var bare knalldeilig. Kjæresten min har drevet med trening i alle år og har bare den perfekte hofta og midje. Runde hofter og smal, smidig midje, store pupper og knalldeilig sprettrumpe virker som en magnet på meg! Jeg elsker tankebildet av en sexy, ung slank kvinne under meg i senga. Bitche-jenter har jeg ikke gjort meg opp en formening om egentlig, jo, det virker så dumt når hjernen er "blond". Avtenning med en gang. Så, gutter.... Tør noen innrømme en "thing" for den perfekte ideal kvinnekroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 Glemte å skrive hilsen. Hilsen Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 6. juni 2002 #3 Del Skrevet 6. juni 2002 Hva er egentlig det ideelle da? Hver enkelt har vel sitt eget syn på det? Og som han/hun tenner på? I så fall er det det som er det ideelle for akkurat denne personen, uansett hvordan "objektet" ser ut?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 6. juni 2002 #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Ser at ditt innlegg er en parodi på en annen tråd der det handler om at det er greit at jentene tenner på en guttkropp med store muskler. Alle har vi en formening om hvordan kroppen til det motsatte kjønn aller helst skal være. Jeg så en missekåring forrige helg, husker ikke om det var "world" eller "Univers" eller "out in space" men har ingen problemer med å si at mange av dem hadde fantastisk flotte kropper. Om jeg ville ha fått et perfekt liv og levd lykkelig resten av livet med disse jentene, ja se det er en annen sak. Jeg har en formening om hvordan et puppestell skal se ut, hvilken fasong det skal være på rumpa for at den skal være perfekt, eller hva som kan kategoriseres som lekre kvinnebein. Men poenget er at det behøver ikke være perfekt alt sammen for at jeg skal tenne på en jente. Det har noe med helheten å gjøre. Både kropp og personlighet spiller inn. Det betyr at selv om jeg i utgangspunktet syns at små faste pupper er å foretrekke fremfor store pupper, ja så kan jeg fort møte meg selv i døra om jeg treffer den rette jenta der kjemien stemmer. Akkurat på hennes kropp kan de store puppene være helt perfekte, og jeg rett og slett digger alt med henne, selv om det ikke er slik jeg i utgangspunktet ville ha sagt at SÅNN vil jeg at kroppen hennes skal være. En annen viktig ting er jo at jeg ikke har noen perfekt kropp selv heller, i hvert fall ikke etter mitt eget syn. Jeg kunne helt klart ha tenkt meg litt mer muskler her, litt mindre fett der, ikke hatt den skavanken akkurat der osv. sov..... men det herlige er jo at det finnes jenter der ute som syns at akkurat min fasong, ja slik skal en mannekropp være. At andre ikke syns det kan jeg jo ikke ta meg nær av... jeg syns jo selv ikke den er perfekt. Jeg skjønner ikke helt denne fokusen på at man ikke skal kunne si at dæven for en flott kropp den jenta eller den gutten har uten at andre skal ta seg nær av det.... og se f.eks. på tråden her inne om mannelige spillere i fotball VM... der jentene er fra seg av begeistring for en del av spillerne..... hvorfor skulle jeg ta meg nær av å høre dette? Jeg kan jo selv se og si at jo da, jeg skjønner at du syns det om akkurat han. Moralen må bli at en perfekt kropp er ikke nok 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 6. juni 2002 #5 Del Skrevet 6. juni 2002 *ler* Såså, var vi så patetiske i Vingas tråd da... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja, dere var det.... hehehe.... Moralen er: Man har lov til å sikle, selvom det er utenfor det korrekte å si. Vi er så opphengt i å ytre at "utseendet ikke har noe å si så lenge personligheten er fantastisk". Egentlig er det rett og slett det største våset jeg noensinne har hørt! Klart utseende har noe å si! Det er jo utseendet som gjør at du får lyst til å gå bort til noen for å bli bedre kjent! Men, skjønnhet kommer an på øyet som ser. Heldigvis har folk forskjellige preferanser, slik at det blir nok til oss alle.... Det er kjemien som sørger for at man blir..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #7 Del Skrevet 6. juni 2002 åkeeei... HVA ER EN PERFEKT KVINNEKROPP?? FINNES DET NOE FASITSVAR?? Jeg tror at menn (spesielt de yngere) bare henger med på det som skal være fint, altså d som idealet sier. Nå sier idealet at kvinner skal være tynne, med veldig markerte magemuskler, smale hofter, ofte små pupper(om de ikke har silikon da...). Men herregud, da er d bare å bli homse, for er d slike kropper dere vil ha, er det lettere å finne dem blant menn. Vi kvinner er rett og slett født med mer underhudsfett på kropper, og er dermed rundere i formene. Hva når idealet forandere seg igjen? Skifter dere plutselig mening da, eller?? For noen år siden var jo Marilyn Monroe idealet, med kvinneformer, pupper, rompe og lår, og ganke smal midje. Der er mye mer naturlig, og penere. For enda fler år siden skulle kvinner være tykke, for det var tegn på velstand. Altså var det idealet den gang. Så jeg er veldig nysgjerrig på hva det neste idealet blir, og hva dere plutselig syns er finest da! Hilsen jente på 20 år, med timeglassform!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 6. juni 2002 #8 Del Skrevet 6. juni 2002 Kjære jente med timeglassform Kvinnekropper kan gutta diskutere i timesvis uten å bli enige om hva som er finest. Playboy hadde for en tid tilbake en artikkel angående idèalmål, og fant ut at dette måtte være 90-60-90 (timeglass). Modellene til Playboy er jo kjent for å ha sin tiltrekning på menn, og målene ligger rundt der. Allikevel, folk har forskjellige meninger når det gjelder dette her også. Jeg har vært sammen med jenter med former, og jeg ER nå sammen med ei jente med skikkelig modellkropp. Ikke akkurat 90-60-90, men slank, lange bein, smal hofte, og faste middels bryster. Jeg vil nå ikke akkurat kalle meg homse av den grunn.... Jeg kan uansett ikke si at ei jente MÅ være slik og slik for at jeg skal tenne på henne. Med min fortid er det helt umulig! Man vet aldri hva man tilslutt faller for... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. juni 2002 #9 Del Skrevet 6. juni 2002 Det som er litt fornøyelig er at dersom vi diskuterer kvinnekropper, kommer det alltid en indignert kvinne for å arrestere oss, for så å gå bort å diskutere den deilige muskuløse kroppen til han på filmen (2,10 høy og 180 kg muskler). Det som imidlertid er fint, er at flere og flere forstår at det er forskjell på utseendet en snur seg etter, og den du elsker å holde rundt i senga, selv om den ikke ligner...-at begge er like deilige mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå