Bex Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Hei! jeg har kjøpt en sommerkjole jeg skal bruke i 60-årslag i sommer. Men finner ikke sko til... Det er denne kjolen: http://www.bravissimo.com/pepperberry/products/dresses/occasion-and-party-dresses/floral-lace-detail-prom-dress/blue-violet/pd169bvt/?level=1 Har funnet et par marineblå, semskede sko som er fine og gode, men må innrømme at jeg fikk litt kjerring-følelse av de. Noen som er litt mer oppdatert på trender enn meg som kan hjelpe? Er semsket, marineblå fyfy?? Liker sånne nude sko i lakk som jeg ser på bilder, men når jeg prøver de ser det så plastikk ut. Og de som er matte ser bare billige ut... Noen som har tips til hvor jeg kan finne fine, lyse pensko? Må ha hæl som kan brukes på gress (altså, ikke for tynn) og må være god å danse i!
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg har sett ganske mange blå semskede sko denne våre, men ikke marineblå. Kunne du tenkt en lysere blå enn marineblå ? Jeg tror det kunne passe den flotte kjolen veldig bra. Via Vai har denne våren kongeblå med fin 'ut på gresset hæl'. Jeg har et par av dem og la ut bilde i dette innlegget. Edit: Hælhøyden er 9,5 cm og dermed perfekt for de fleste aktivteter. Endret 27. mai 2013 av Lille-pus
Pearl2.0 Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Jeg tror som Lille-pus at lyseblå sko til denne kjolen ville vært fint Kanskje litt for mørkt med marine? Selv om det sikkert ikke er noen krise dersom du går for dem. Er for øyeblikket selv i gang med å oppdatere garderoben med lysere sko som kan passe til lyse antrekk Hvorfor har jeg så mange mørke?
Serafina. Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har sett ganske mange blå semskede sko denne våre, men ikke marineblå. Kunne du tenkt en lysere blå enn marineblå ? Jeg tror det kunne passe den flotte kjolen veldig bra. Via Vai har denne våren kongeblå med fin 'ut på gresset hæl'. Jeg har et par av dem og la ut bilde i dette innlegget. Edit: Hælhøyden er 9,5 cm og dermed perfekt for de fleste aktivteter. De blå skoene var skikkelig fine. Jeg vil også ha.
Bex Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har sett ganske mange blå semskede sko denne våre, men ikke marineblå. Kunne du tenkt en lysere blå enn marineblå ? Jeg tror det kunne passe den flotte kjolen veldig bra. Via Vai har denne våren kongeblå med fin 'ut på gresset hæl'. Jeg har et par av dem og la ut bilde i dette innlegget. Edit: Hælhøyden er 9,5 cm og dermed perfekt for de fleste aktivteter. De var fine! Og herlig blåfarge! Kunne tenkt med de til hverdags, jeg, men føler kanskje ikke de er pene nok til fest. ViaVai er jo supergode sko!! Takk for ide til farge. Har støvletter fra Debbie i den fargen, kanskje de har pumps også! Sko er så vanskelig, hvertfall å få de til å se nette ut i størrelse 40...
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 (endret) De var fine! Og herlig blåfarge! Kunne tenkt med de til hverdags, jeg, men føler kanskje ikke de er pene nok til fest. ViaVai er jo supergode sko!! Takk for ide til farge. Har støvletter fra Debbie i den fargen, kanskje de har pumps også! Sko er så vanskelig, hvertfall å få de til å se nette ut i størrelse 40... På den spesialistbutikken jeg ofte handler mine sko (frittstående liten, herlig butikk) så falt jeg egentlig for et par flotte pumps med tynnere hæl, i en himmelblå farve. Men, der falt mine ben mellom to hele størrelser og skoene ble ikke levert i halve størrelser. Det er Paul Green som lager dem. Her er en lenke, og her er skoene Edit: Byttet bilde og presisert litt. Endret 27. mai 2013 av Lille-pus
Wonders Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 aldir ut. De kommer alltid til å være hot. Hvite sko der i mot...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #8 Skrevet 29. mai 2013 aldir ut. De kommer alltid til å være hot. Hvite sko der i mot... Å nei! Hvite sko som kan være så søtt Anonym poster: 3d6432be0ad4c011d2a3a6e95a0f4156 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Gå heller for det DU syns er pent, behaglig osv... Hva som er trend og fyfy bør da ikke spille noen rolle?! Det viktigste er jo å være fornøyd selv, ikke hva "alle" andre tenker Anonym poster: b643b8a6448b4bf8b8df6182afcb9a0e
Wonders Skrevet 29. mai 2013 #10 Skrevet 29. mai 2013 Å nei! Hvite sko som kan være så søtt Anonym poster: 3d6432be0ad4c011d2a3a6e95a0f4156 ja da, det kan være, men som oftest ikke... Det ser billig ut med ensfargede hvite sko...Kanskje jeg har sett for mange hmmm hmmm filmer :laugh:
Vera Vinge Skrevet 29. mai 2013 #11 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jeg har ikke noen link, men kunne du tenkt deg sølvsko? Ser modellen har sølvsandaler, og syns sølv så fint og sommerlig ut til. Fin kjole, forresten. Personlig syns jeg blå sko til blå kjole blir litt kjedelig. Ikke feil, men ikke så spennende heller. Hvertfall ikke hvis blåtonen på skoene er nesten den samme som på kjolen. Endret 29. mai 2013 av Vera Vinge
Bex Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2013 Har jo helt glemt å si takk for hjelpen!! Det ble en mellomblå pumps, litt mørkere enn pumpsen du linket til Lille-pus, men veldig lik Passet perfekt til kjolen, og er så god å ha på at jeg fikk danset hele natten Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå