AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Noen her som er redde for å gå inn i forhold selv om dere er forelsket? Og vet dere i så fall HVORFOR.....? Anonym poster: d383dfb971febdf85222657d94fc4bae
Gjest Erbest Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Ja - jeg er! Fordi jeg har 2 unger og er redd for å bli knust. Og ungene vil ha en glad mamma. Det skal ikke være lett. Når jeg er forelsket, så er jeg ikke helt meg selv heller. Så tenk om han ikke liker meg når det har roet seg :/ hater å være sårbar
Steinar40 Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Man skal aldri flytte i sammen når man er forelsket. Det går sjelden bra.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 En årsak kan jo være den åpenbare vi alle sannsynligvis tenker på først. Er man forelsket, kan man jo fort bli irrasjonell og gjøre noe en nødvendigvis ikke har tenkt så mye gjennom. En annen ting kan jo være fallhøyden og sårbarheten. Og man kan jo også i tillegg forestille seg at sårbarheten er langt mer utsatt enn hva den egentlig er; fordi man egentlig bare er forelsket. Dette tenker jeg er årsaker for at man er redd for å gå inn i forholdet, men synes likevel ikke at man burde la være da. Et forhold som starter med mye forelskelse burde jo være toppers det. Anonym poster: 4025c388232c8068e6ca5a2c19cd0ab8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå