Gjest slettetbruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 (endret) . Endret 6. mars 2014 av Mephistopheles
Vulpes Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Har du lest den, da? Jeg leste/hørte Et Dukkehjem på ungdomsskolen, så det er jo en stund siden, men han er i hvert fall kjent for å ha vært veldig nøye med sceneanvisningene sine. Alt ble sirlig beskrevet, hver vegg og hver stol. Også var han en av de store under realismen, så det er sikkert lurt å lese litt om typisk realistisk skrivestil.
Gjest slettetbruker Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Har du lest den, da? Jeg leste/hørte Et Dukkehjem på ungdomsskolen, så det er jo en stund siden, men han er i hvert fall kjent for å ha vært veldig nøye med sceneanvisningene sine. Alt ble sirlig beskrevet, hver vegg og hver stol. Også var han en av de store under realismen, så det er sikkert lurt å lese litt om typisk realistisk skrivestil. Ja, jeg leste den for et år siden, men jeg husker ingenting. Men takk Endret 27. mai 2013 av Mephobia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå