AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Hei. Jeg vil så gjerne selge min brudekjole, den tar bare plass i skapet, og har ikke lyst å beholde den, er ferdig med den. Men det er noe jeg sliter med. Det er en liten flekk på fremsiden, på høyre siden av puppen, en liten gul flekk, som jeg ikke vet hvordan få bort. Jeg har snakket med renseri, men dem sa at de kunne prøve men ikke love å få den bort, og det koster en del. Om det ikke hjelper, så blir det bortkastet penger. Har ikke så veldig lyst å prøve med noe selv, det tør jeg heller ikke. Jeg vil selge den, men det blir dumt med den flekken? Noen tips dere? Jeg blir takknemlig:) Anonym poster: 49ee6f321a6e46bfaae95d6b2ea2126b
sara-ellis Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Jeg ville renset den. De garantrer aldri at det går bort, uansett hvilken flekk det er :-)
pandabear Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Jeg ville ikke kjøpt en brudekjole med en flekk på foran, så ville nok prøvd å rense den.
hagegnom Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Med tanke på hvor mange brukte brudekjoler det er på finn, vil jeg si det er nesten umulig å selge en med synlige flekker på. Da må du isåfall selge den for nesten ingenting. Da vil jeg tro det heller lønner seg å prøve å rense den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå