Gå til innhold

Negler...

Skal du/har du pyntet neglene til bryllupsdagen?  

1. 1. Skal du/har du pyntet neglene til bryllupsdagen?

• Vet ikke...
      3
    • Ja...
      15
    • Nei...
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er mange som gjør det...

Jeg har fryktelig lyst, men må prøve dette en stund før for å vite at det blir bra...

Regner med at jeg betiller time rett etter påske.... :)

Lurer også på hva dere skal gjøre, dere som skal det.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynte negler, mener du da støpe på lange negler, eller littegranne neglelakk?

M

Skrevet

Jeg har time til neglstøp fredag ettermiddag før bryllupet. Jeg har hatt slike negler mange ganger og vet at jeg ikke trenger tilvenningstid. Dessuten skal jeg pynte kake hele fredagen, så da er det greit å ta neglepyntingen etter kakeseansen.

Regner med å legge vanlig naturlig lakk, litt rosa og bitte litt hvitt, men ikke full fransk.

Skrevet

Jeg hadde Fransk manikyr, på egne negler.

Kjempelekkert. :wink:

Skrevet

Jeg skal støpe negler før bryllupet. De skal ha fransk manikyr og kanksje en liten diamant på en av lillefingerneglene :wink:

Skrevet

Jeg har hatt støypenegler 2 ganger.Begge ganger har de vært svake,og bare vart 2-3 dager før det har blitt sprekker i dem.Jeg skal kjøpe negler på parfymeriet,ser ut som fransk manikyr,og lime på selv.Har hatt dem flere ganger.Kjempefornøyd.Og billig.Ca 140,_ for en pakke,med maaange negler!Rosa lim følger med,så de ser kjempe-ekte ut.

Skrevet
Jeg hadde Fransk manikyr, på egne negler.

Kjempelekkert. :wink:

Jepp, det skal jeg også :-)

Skrevet

Ja, jeg skal ordne neglene fredaen før dagen, har time kl.9! :-)

Skrevet

Jeg er ingen negleperson, så jeg kommer bare til å file dem pent og legge lys rosa lakk på. Ser ut som en heks med lange negler, har nemlig ganske lange fingre.

Skrevet

...måtte bare sjekke, så at Popelkas innlegg var skrevet fire minutter før klokka på min pc tikket inn samme klokkeslett... Nå ser jeg at det har økt.....

Pussig.... Når jeg klikker nå, står min klokke på 22:49

Skrevet

Hmmm.... Tror det er noe alvorlig feil som ikke stemmer med maskinen min..... :roll: :-?

Skrevet

Må nok støpe litt her og ja. Bruker ikke ha lange negler fordi det blir for klønete i jobben min.

Skrevet

Jeg er en av de guttejentene som ikke så pointet med skjørt før jeg rundet 17... Derfor tror jeg nok ikke det blir neglestøp på meg, bare litt filing og polering og en lys neglelakk :ler: Føler jeg ikke kan bruke hendene når det ligger noe ekstra oppå neglene mine, til og med neglelakk kan være problematisk til tider... :kul:

Skrevet

Ja skal ta fransk manikyr på mine egne negler..

Skrevet

Jeg har ikke planer om å støpe negler. Men bare sånn av nyskjerrighet, hva koster det egentlig? :roll:

Skrevet

Uten tvil.-

For meg er det å ha pene negler/hender på bryllupsdagen like viktig som make-up'en.

Jeg betaler mellom 700-900 kr.

Jeg har ikke planer om å ha så lange negler, men det skal være litt lengde, og fransk manikyr- det syntes jeg er penest og det gir ett "rent" inntrykk.. :-)

Skrevet

Glemte jo å skrive hva jeg kunne tenke meg å gjøre..

Jeg skal støpe negler, skal ikke ha dem så lange..

Vi la fransk manikyr, synes det ser så pent ut.. :)

Også vil jeg ha noen blå stener på en av neglene... Helst den som ringen skal sitte på... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...