Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på 12 uker som sover fra 19 om kvelden til ca 6 om morgenen kun avbrutt av mat 1-2 ganger. VELDIG BEHAGELIG! Men skal ikke de små sove litt på dagtid også?? Min sover kun dersom han blir vippa i Babybjørn-stolen (har den da innstilt i soveposisjonen) eller på biltur. Han sov tidligere som en stein på trilletur i vogn, og kunne ofte sove videre på verandaen i 2 timer gjerne etter trilleturen. Nå ligger han og spreller som en laks i vogna, går i bro og skriker seg svett. Han er mett, fått ny bleie, alt er greit egentlig, men han finner liksom ikke roen. Han har fått og får behandlinger pga KISS, men det har han jo blitt behandla for siden han var 5 uker nå, og nå er uroa verre på dagtid enn noen sinne syns jeg. Legger jeg han i vippestolen, sovner han momentant, men våkner fort igjen om han ikke blir rugga på. Må legge til at han blir IKKE rugga på når han skal sovne på kvelden. Da finner han roa VELDIG raskt. Fatter ikke hva jeg gjør feil, og kjenner jeg holder på å bli gal av å kun sitte inne med en vippestol:( Vil jo ikke babyen skal ligge å skrike seg svett heile dagen heller :(

Anonym poster: 8a6bd0bba705d6b977a8b919628a612b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...