Gå til innhold

Hva synes du om guttene på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om guttene på sukker? Både når det gjelder utseende og personlighet.

Jeg er på jakt etter en mann i alderen 26-30 år, men føler at jeg fortsatt ikke har snublet over en kjekk mann :sukk:

Personlighet kan jeg ikke si så mye om da jeg ikke har møtt noen enda, men ut i fra meldinger og profiltekst er det litt hummer og kanari;p

Anonym poster: 76edeadaa5300a53db9d51453a898926

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Jeg var litt på sukker tidligere. Jeg er ikke så opptatt av utseende, men syns det er mange der med kjedelig, uinteressante interesser, eller skriver på merkelige/usjarmerende måter.

"ånder og lever for golf"

"Hehe, hva skal jeg skrive om meg selv da?"

"Drømmedama må kunne mer om data enn bare surfing og facebook"

osv, osv :eeeh:

Fant aldri noen der som fenga meg...

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør vurdere match.com eller moteplassen.com om du ønsker å finne noe seriøst.

Selv nettdater jeg ikke,

men har fått inntrykk av at det kun er bunnslammet som havner på sukker siden den er gratis.

Om ikke de har begynt å ta betaling nå da..?

Anonym poster: d711086a8be968213264e4057f32f582

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør vurdere match.com eller moteplassen.com om du ønsker å finne noe seriøst.

Selv nettdater jeg ikke,

men har fått inntrykk av at det kun er bunnslammet som havner på sukker siden den er gratis.

Om ikke de har begynt å ta betaling nå da..?

Man kan ha gratisprofil (det har jeg:p). Da kan jeg ikke kontakte alle, men de som har betalt ekstra, eller de som kontakter meg først. De som betaler kan kontakte alle.

Skrevet

Sukker\Møteplassen\nettdating generelt = Incels

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på sukker før. Synes ikke akkurat jeg fant den sorten menn jeg var ute etter. Var en god del rikmannsgutter og sosser, eller stikk motsatt. Fikk også en god del rare meldinger.

Men så fikk jeg en melding av en jeg synes var litt interessant. Snakket en del med han og bestemte oss for at vi skulle møtes. Alt klaffet (har aldri møtt noen som er SÅ lik meg før) og vi er sammen i dag :)

han er verdens mest fantastiske mann! Er glad jeg ikke gav opp sukker med en gang.

Anonym poster: 2aec7716b2511b705f4ea6a73b689610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange kjekke menn på sukker, men mange av de virker overlegne og rare. Ikke møtt noen hyggelige oppgående menn der inne, dessverre. Men tror sukker er bedre enn andre datingsider. Var en stund på møteplassen, der var det ihvertfall mange raringer (kåtinger).

Anonym poster: 225f4ded80b206c32a26dc00fb00f53b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange kjekke menn på sukker, men mange av de virker overlegne og rare. Ikke møtt noen hyggelige oppgående menn der inne, dessverre. Men tror sukker er bedre enn andre datingsider. Var en stund på møteplassen, der var det ihvertfall mange raringer (kåtinger).

Anonym poster: 225f4ded80b206c32a26dc00fb00f53b

Vi gutta blir dessverre litt skrudd i hodet på slike datingsider. Beklager dette ;-)

Anonym poster: 68e5ddd4168db62de09bc504de884913

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha gratisprofil (det har jeg:p). Da kan jeg ikke kontakte alle, men de som har betalt ekstra, eller de som kontakter meg først. De som betaler kan kontakte alle.

Kjøp deg en skikkelig konto da.

Kan jo se på det slik; Om du ikke en gang vil spandere på deg selv en skikkelig konto, hvilke signaler gir det fra seg vedrørende bruk av ressurser ellers i livet? Dette er jo for at du skal finne deg den partneren du vil investere hele deg selv i, er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på sukker i ca 2 måneder, men hang mest på diskusjonsforumet. Der fikk jeg inntrykk av at det var veldig mange mennesker med veldig stort ego som hadde vært på sukker i en evighet og ingen var bra nok. Virket nesten som datingen ble en slags sport.

Anonym poster: ad4f3cb2cdd422fd0b10150425461c47

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en skikkelig konto da.

Kan jo se på det slik; Om du ikke en gang vil spandere på deg selv en skikkelig konto, hvilke signaler gir det fra seg vedrørende bruk av ressurser ellers i livet? Dette er jo for at du skal finne deg den partneren du vil investere hele deg selv i, er det ikke?

Jeg har vært betalende medlem flere ganger før, slapp av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og var på sukker i ett års tid. Mye rare menn der! Sikkert rare damer også, i allefall av forumet å merke. Jeg møtte bare èn derfra, men det ble ikke noe klaff der. Syns det var mange middelaldrende menn med barn der, så sukker er kanskje bra for alenemødre?

Anonym poster: 7ecae5fda5e8a5a23211dd919c21e16d

Gjest Sjøhesten
Skrevet

Mange kjekkaser på sukker, men dessverre mange useriøse. Jeg vil likevel si det er mange greie gutter der, og oppfatter de som det motsatte av kjedelige. Tvert i mot er det mange med bra jobb og sunne interesser.

AnonymBruker
Skrevet

De som får napp også?

Anonym poster: e7a2bac895ea1fb2284effba721f4ba6

Gjest Sjøhesten
Skrevet

Tvert i mot. En mange attraktive mennesker der.

AnonymBruker
Skrevet

Synes sukker har bra menn jeg. De skriver utfyllende om seg selv, og om hva de søker etter. De skriver også gode meldinger. Alle virker smarte og reflekterte.

Møteplassen derimot, er helt motsatt!

Anonym poster: ea4f01185fbc080732607cab40f6a72c

Gjest doktor
Skrevet

En erfaring - møt de så fort som mulig. Du kan ha topp "skrivekjemi" og oppdage at personkjemien er helt feil. Du kan drømme deg bort i en person som ikke ser ut som på bildet i det hele tatt. Du kan avskrive folk av de mest latterlige grunner. Møt mange, og møt de tidlig. Ikke la deg forlede av treet heller. Sukker kan gi deg adgang til å møte folk - ikke til å finne ut hvem du skal være med.

Gjest Sjøhesten
Skrevet

En erfaring - møt de så fort som mulig. Du kan ha topp "skrivekjemi" og oppdage at personkjemien er helt feil. Du kan drømme deg bort i en person som ikke ser ut som på bildet i det hele tatt. Du kan avskrive folk av de mest latterlige grunner. Møt mange, og møt de tidlig. Ikke la deg forlede av treet heller. Sukker kan gi deg adgang til å møte folk - ikke til å finne ut hvem du skal være med.

Vil legge til at man bør bli venner på Facebook før man møtes, de fleste jeg har hatt på Facebook har vært nesten nøyaktig slik jeg så de for meg på forhånd. Spart meg for mange mislykkede dater.

Gjest doktor
Skrevet

Vil absolutt fraråde dette. Du får for mye informasjon om den andre. Hele problemet med sukker er informasjonsmengden. Du sitter med mer informasjon enn godt er. Ta heller å møt mange - tidlig - alltid på dagtid - aldri alkohol første gangene - bare sjekk ut hvordan det er å være i lag.

Vil legge til at man bør bli venner på Facebook før man møtes, de fleste jeg har hatt på Facebook har vært nesten nøyaktig slik jeg så de for meg på forhånd. Spart meg for mange mislykkede dater.

Gjest Sjøhesten
Skrevet

Vil absolutt fraråde dette. Du får for mye informasjon om den andre. Hele problemet med sukker er informasjonsmengden. Du sitter med mer informasjon enn godt er. Ta heller å møt mange - tidlig - alltid på dagtid - aldri alkohol første gangene - bare sjekk ut hvordan det er å være i lag.

Veldig uenig der. Har best hell med de jeg har på Facebook først, og om det er alkohol inne i bildet eller bare en kaffekopp har lite å si. Jeg synes ikke informasjonsmengden er noe problem, problemet er når man får for lite informasjon.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...