Ruskemor Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Ingen ting er som å sitte i en stol ut på sommeren å lese en god bok. Så har du noen bøker du mener folk bør få med seg i sommer? Jeg syntes at disse bøkene er verd å lese, de gav meg en følelse av å være tilstede og ville ha mer av boken. Alle bøkene er veldig godt skrevet og passer perfekt til å ligge på standen å lese eller sitte på trassen :D Øya Indias datter Arven Drømmehjertet
Memoria Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 - The Iron Fey serien (7 bøker) - Hush, Hush serien (4 bøker) - Diveregent serien (3 bøker - siste kommer ut til høsten) - Delirium serien (3 bøker) Alle på engelsk. Nydelige, fine bøker.
Gjest oreokaka Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Saras nøkkel Idas dans Har en hel haug til, men nå står det plutselig helt stille for meg...
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Skjulte dyp av Arne Dahl Anne Franks dagbok Doppler av Erlend Loe Trygg havn av Nicholas Sparks Minnenes minner av samme forfatter som nevnt over Den som vandrer om natten av Marianne Fredriksson Ringenes Herre og Hobbiten av Tolkien Alle bøkene som Agatha Christie har skrevet Tegnets forsvarere av Kristian Kapelrud Ulvenatten av Tom Egeland Tatt av vinden av Margaret Mitchell Scarlett 1 + 2 av Alexandra Ripley ++ Endret 27. mai 2013 av Mrs. Random Nick
mia83 Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Hotellet på hjørnet av bitter og søt av Jamie Ford Tirsdagsdamene og Syv dager med Tirsdagsdamene av Monika Peetz er lettleste og god underholdning
Gjest Blomst83 Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 På flukt&Aldri mer fri Liza Marklund. Den går under huden på deg,og vanskelig å legge å bort. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1984146
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 The Wind-Up bird chronicle - Haruki Murakami (min absolutte favorittbok!) After Dark - Haruki Murakami Tokyo - Mo Hayder Lighthousekeeping - Jeanette Winterson Tell me your dreams - Sidney Sheldon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå