Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....-skal vitne i dag! Mot det verste krapyelt av ett mannfolk, som har mishandlet min bestevenninne både psykisk og fysisk... Hun har fortsatt ett av og på forhold til han. Dessverre. Og hun får selvsagt ikke lov å ha kontakt med meg, fordi jeg ikke er bra for henne (ifgl han)! Pr i dag er de i ett "av" forhold. Dvs, de har ikke vært sammen siden onsdag forrige uke. Men sms og tlf kontakt har vært der. Hun er jo sammen med meg i av periodene. Hun er i retten nå, og sa hn skulle være 100% ærlig om hvordan alt har vært og er dem i mellom. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Men håpet er der!

Hun har tidligere bedt meg være snill i mitt vitnemål mot han... Nå vet jeg ikke hva hun ønsker. Men burde det være ett dilemma for meg?! Og vite hva hun ønsker?! Burde ikke jeg bare fortelle det som jeg har opplevd rundt dem?! Joooo.... Men, plutselig kanskje hun snur seg mot meg?! Fordi hun mener jeg ødelegger for dem... Han mener jo at det er pga meg at forholdet dems går dårlig.. Såååå! Men hva om jeg velger å tie, og han en dag gjør det jeg frykter, skader henne så mye at hun enten dør, eller aldri blir seg selv igjen!

Dette burde jo være ett enkelt valg for meg! Burde jo ikke sitte å veie for og i mot, i henhold til hvor ærlig jeg skal være... Han er en tyrann! Han ødelegger ei fantastisk jente... Og det holder i grunn!

Håper hun er tøff i dag! At hun står opp for seg selv! Viser han at hun er alt det han påstår hun ikke er. Håper at hun "våkner" opp og sier nok er nok!

Og ikke minst; håper at det finnes rettferdighet i verden! Og at får som fortjent.. Og mest av alt; håper hun inni hjertet sitt vet hvorfor jeg kommer til og si det jeg gjør i mitt vitnemål... At det ikke er for å ødelegge for dem! Men for å hjelpe henne til å finne seg selv igjen!

Ønske meg lykke til! :) Si at jeg gjør det riktige... For henne :)

Anonym poster: 62036cfb4cbcb169a038e5063345ae99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken situasjon er det du skal vitne?

Altså er det rettsak mot han? I mishandlingssak?

Anonym poster: d2f933053991766dac93b0bb09b2dc58

AnonymBruker
Skrevet

Yupp! Volds sak... Han som tiltalt og hun som fornærmet... Hun har ikke anmeldt. Men politiet har gjort!

Skrevet

Lykke til! Håper ting går fint.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Og du bør ikke legge ut noe som helst på nett før dommen er et fakum. Ellers risikerer du at alt du sier kan bli fanget opp, og vips; så er saken ødelagt og fyren frikjent.

Skrevet

Lykke til!

Du sier bare konkret det du ser, og din opplevelse av det!

Du trenger ikke vurdere hva dette er for henne, for om du opplever frykt pga det så er det reelt og riktig for deg.

Du opplever at hennes relasjon til ham gir deg bekymringer, angst, andre følelser? Da er det din opplevelse.

Selv om dette vil "true" hennes tilværelse nå på kort sikt, så vet du selv hva som er riktig å gjøre.

Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Yupp! Volds sak... Han som tiltalt og hun som fornærmet... Hun har ikke anmeldt. Men politiet har gjort!

Ojsann... Hvis politiet har gått til det skritt å anmelde og saken ikke har blitt henlagt (som jo er det vanlige i slike saker) så har politiet en sterk sak.

DU må være lojal mot din venninne. Det gjør du ved å fortelle sannheten. uten å legge til eller trekke fra. Så er det retten som bestemmer utfall.

Tenk så jævlig for venninna di hvis du går i retten og lyver om for en fantastisk fyr han er.... Så blir de sammen igjen og han fortsetter å mishandle henne.

Etter min erfaring så angrer han oppriktig! Ikke fordi han ikke kommer til å gjøre det igjen, men fordi han ble tatt!

Vær sterk og ekte! Og lykke til i dag! :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og du bør ikke legge ut noe som helst på nett før dommen er et fakum. Ellers risikerer du at alt du sier kan bli fanget opp, og vips; så er saken ødelagt og fyren frikjent.

TS her;

Hva snakker du om?!?! Det er jo for pokker ren, skjær FAKTA han har slått henne....!

Omg!

AnonymBruker
Skrevet

Ojsann... Hvis politiet har gått til det skritt å anmelde og saken ikke har blitt henlagt (som jo er det vanlige i slike saker) så har politiet en sterk sak.

DU må være lojal mot din venninne. Det gjør du ved å fortelle sannheten. uten å legge til eller trekke fra. Så er det retten som bestemmer utfall.

Tenk så jævlig for venninna di hvis du går i retten og lyver om for en fantastisk fyr han er.... Så blir de sammen igjen og han fortsetter å mishandle henne.

Etter min erfaring så angrer han oppriktig! Ikke fordi han ikke kommer til å gjøre det igjen, men fordi han ble tatt!

Vær sterk og ekte! Og lykke til i dag! :blomst:

TS her;

Og jaaaa, de har en meget sterk sak!

Takk :) Kommer hverken til og legg på eller trekke av nei... Sannheten holder alltid ;)

• Liker 1
Skrevet

Har du fortalt om dette tidligere her inne? Hvis det er den saken jeg tror så gjør du det eneste rette ved å fortelle akkurat hva du har observert og hvordan du har opplevd det.

Jeg heier på deg! :hug:

Skrevet

Det er aldri feil når folk må betale for sine synder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...