Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Logitech trådløs lasermus, og den har ganske nylig sluttet å virke når jeg skal rulle nedover. Alt annet funker stort sett fint, og å rulle oppover går bra. Noen forslag til hva som kan ha skjedd, og hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Anonym poster: a839fe76bd5401c700eca5aa33e06481

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Like greit å kjøpe ny mus vel? :)

Anonym poster: fd475def153ad134a994bd259d05502e

AnonymBruker
Skrevet

Og nå er det plutselig mulig å rulle nedover igjen, men bare veldig korte strekninger av gangen. Irriterende!

For lommebokas og miljøets skyld blir jeg glad om det går an å fikse den, siden jeg ikke har hatt den så lenge, men hvis ikke det bedrer seg, får jeg nok kjøpe en ny, ja.

Skrevet

Ruller den flere strekninger oppover enn nedover?

Har du vært inne på musinnstillingene og tatt en titt der?

Skrevet

Bytt batterier

AnonymBruker
Skrevet

I innstillingene ser det ut som den ruller 3 linjer av gangen uansett vei. Oppover ruller den greit, nedover ruller den enten ikke i det hele tatt, eller stopper etter et par strekninger.

Det er en oppladbar mus, og den er nyoppladet...

Skrevet

Skader ikke å ta kontakt med de du kjøpt musen ifra.

Jeg gjorde det idag når jeg merket at musen min ikke fungerte. De skulle sende meg en ny en.

Kjøpte den hos MPX.

AnonymBruker
Skrevet

Du må passe på å ruse musen litt av og til, hvis ikke kan det hende den blir litt sløv.

Dette gjelder hvis det er mye småkjøring med musen. Ta den på en skikkelig langtur en gang i uka er også smart.

I mellomtiden kan du kjøre musa i en krapp 180 graders sving når du skal virre nedover.

Anonym poster: 4a2540c29b3fbd632bfad0f2819ad7ff

Skrevet

Er mottakeren koblet til PC-en med kabel, eller er det en sånn bitteliten usb-sak? Hvis det er kabel, så koble den fra, ta kabelen helt bort fra andre kabler og sørg for at den ikke er tvinnet rundt noe når du kobler den til igjen. Spesielt ikke strømkabler.

Er den en sånn liten usb-dings, så prøv også å ta den ut og sett den inn igjen, kanskje i en annen usb-port.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...