AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 i huset er ikke bare bare. Det å få de til å rydde rom, eller å faktisk få de til å ikke slenge tøy overalt, vel det er tydeligvis ikke det letteste. Aldri er middagen bra nok, ikke er det ok at de må støvsuge, aldri er det noe som er ok. Jeg blir rar. Jeg forsøker å gjøre det beste men når jeg kommer inn på badet, skittentøyet flyter, og våte håndklær er oppi skittentøyet med tøy over dette igjen. Jeg føler at jeg ber de om dette gang på gang, de har ikke mye oppgaver men det er tydeligvis for mye å be de om å bære tøyet ned til vaskemaskinen. Den ene ble bedt om å rydde fra bordet etter middagen, ok, skal bare på do, og gikk opp, men etter do, da var det pc som lokket, og jeg endte med at jeg stengte nettverket. Andre mann fikk beskjed om å støvsuge,. vel det endte med at jeg måtte snakke til han etter 2 timer, nei da skulle han plutselig møte en kompis. De er greie gutter men jeg kjenner at det er nok nå. Lurer på om man kan adoptere de vekk Anonym poster: 4aa87e27c2dd5f0d2d88f6de2cd91cf1
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Hehehe.... kjente meg veldig igjen her ja.... Trøsten jeg kan gi er bare: dette er helt vanlig, og kommer til å gå helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå