Gå til innhold

Folk som legger ut bilde av seg selv HELE tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At noen av brukerne her på KG legger ut bilde av seg selv er helt greit. Men har dere merket at det er en del brukere som går igjen og legger ut bilder HELE tiden. Hva skal man si om disse? De må ha et helt ekstremt oppmerksomhetsbehov. Akkurat som fjortisjentene som skifter facebookprofilbilde hele tiden. Men de brukerne det er snakk om er ofte voksne menn og kvinner.

Hva synes dere?

Anonym poster: 418e0bb78447a2348bad2a5cc5774180

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke pluss bildet deres, da slutter de til slutt.

Anonym poster: f05be2cefee38d33f9082316f6cbae09

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke pluss bildet deres, da slutter de til slutt.

Anonym poster: f05be2cefee38d33f9082316f6cbae09

De tar ikke hintet. Dessuten er det alltid et par stk som gir de plusser uansett.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det kan bli irriterende på facebook spesielt, når det eneste på veggen er hundrevis av bilder av samme person. Jeg bruker som regel å blokkere innleggene til visse personer for å slippe å se det samme ansiktet om og om igjen... Er nok flere som har samme problem. Det er jo spam... Men folk skal få gjøre det de vil, for min del. Jeg er bare glad det ikke er meg.

• Liker 3
Skrevet

Det har jeg ærlig talt ikke fulgt med. Kan ikke si det bryr meg så stort.

De må da få lov å legge ut bilder om de vil :)

• Liker 1
Gjest Cytosin
Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å sitere Janus: "Har dere noen gang reflektert over at kvaliteten på problemene deres sier noe om størrelsen på livet deres?" :)

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ærlig talt ikke fulgt med. Kan ikke si det bryr meg så stort.

De må da få lov å legge ut bilder om de vil :)

Det er ikke like ille nå som det var før, så det er kanskje ikke så merkbart. En del brukere har også slettet seg.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Enig! Har lagt ut to eller tre bilder totalt i løpet av min KG-tid, men i ulike tråder, og da fordi det har vært gøy å vise hverandre hvordan vi ser ut bak nickene. Men jeg gidder jo ikke legge ut flere! Virker så forfengelig og selvopptatt. "Se på meg, se på meg!"..

Dette plager meg ikke, det er ikke et problem for meg, jeg bare stusser over det.. Hvorfor er det så viktig hva fremmede mennesker på et forum måtte syns om utseendet ditt? Hvorfor har du sånt behov for bekreftelse?? Er det ikke bedre å bli lagt merke til fordi du er flink til å diskutere her inne?

Anonym poster: 9fb5fc64215fef015cb29a64f6959961

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 7
Skrevet

Det er ikke like ille nå som det var før, så det er kanskje ikke så merkbart. En del brukere har også slettet seg.

Gidder ikke legge meg i KG-dramet egentlig. Er her for å lese interessante tråder og diskutere jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov til å mene at det blir klein stemning i en tråd av å legge ut bilde og la det ligge noen ytterst få minutter, hvorpå et par stykker trygler om at vedkommende skal legge det ut på nytt?

Anonym poster: 03348f3a9202a687e607040a40b20eb6

• Liker 8
Skrevet

Har aldri merket at folk legger ut bilder av seg her på KG?

Er det i dagbøkene?

Skrevet

Er det en egen tråd?

AnonymBruker
Skrevet

Er det en egen tråd?

Snikk snakk. Det er stort sett de samme som legger ut bilder, så man kan si at det er en fast gjeng som holder på med dette.

Anonym poster: 009ca945ea88471097bf62c19c6e1394

Skrevet

Snikk snakk. Det er stort sett de samme som legger ut bilder, så man kan si at det er en fast gjeng som holder på med dette.

Anonym poster: 009ca945ea88471097bf62c19c6e1394

Får legge ut bilde av meg der jeg da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Får legge ut bilde av meg der jeg da ;)

Er det ikke deg på profilbildet ditt? :(

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Det er helt greit å ha en generell debatt om dette, men vennligst hold dere saklige og ikke heng ut brukere. Selv om brukere ikke nødvendigvis er nevnt med navn er det enkelt å finne ut av disse, og derfor blir det slettet.

Edit: Spørsmål og kommentarer til moderering skal tas direkte til moderator eller på ris og ros. Slike kommentarer i tråden blir slettet forløpende da dette bare bidrar til avsporinger.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Er det ikke deg på profilbildet ditt? :(

Nei, det er hun fra gossip girl.

Gjest Snoken-
Skrevet

At noen av brukerne her på KG legger ut bilde av seg selv er helt greit. Men har dere merket at det er en del brukere som går igjen og legger ut bilder HELE tiden. Hva skal man si om disse? De må ha et helt ekstremt oppmerksomhetsbehov. Akkurat som fjortisjentene som skifter facebookprofilbilde hele tiden. Men de brukerne det er snakk om er ofte voksne menn og kvinner.

Hva synes dere?

Jeg synes det er helt greit, om man ikke er interessert å se mennesker trenger man ikke å besøke bildertråder. Også synes jeg det er bra at de som har bidratt tidligere gjerne bidrar igjen slik at tråden holdes i livet og eventuelt motivere andre til å poste bilde av seg selv. Klager man på det så tror jeg at man har for lite å gjøre på fritiden sin.
  • Liker 8
Gjest avocadoen
Skrevet

Er det i dagbøkene?

ikke jeg heller.. :klo:

Kanskje vi bare ikke følger med i bildetrådene osv :P

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Er det i dagbøkene?

Jeg vet ikke om det er i dagbøker. Dem leser jeg ikke. Men det er mange bildetråder. Se for eksempel i snikk-snakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...