AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Håper noen orker å lese...kanskje du også ikke er kommer helt over kjæresten? Nå er det ca en måned siden det ble slutt med kjæresten. Vi hadde vært sammen i 6mnd. Jeg prøver å "komme over" bruddet, men klarer det ikke helt! De første dagene var jeg ganske lei meg, var for meg selv og gråt en del. Men jeg har kommet over det. Nå tenker jeg mer på alt jeg savner ved å ha han som kjæreste. Vi er gode venner fremdeles og møtes jevnlig, og da merker jeg jo alt jeg savner. Men samtidig så var det jo "bra" at det ble slutt etter 6mnd og at det ikke ble drøyd lengre, slik at jeg hadde enda mer troen på at det skulle være oss for alltid. Men jeg har jo fremdeles et lite håp, for da han gjorde det slutt (han som gjorde det slutt, men vi ble på en måte enig) så sa han at han egentlig ville ha en pause. Er derfor jeg har det håpet om at vi en gang kan bli sammen igjen. For når vi er sammen nå så er han akkurat som før, men samtidig så virker det som at "det ligger noe i luften". Og så blir jeg litt sjalu når jeg hører at han skal være med andre jenter, selv om jeg vet at han liker best å være med jenter og har mange venninner. Det stikker liksom litt ekstra da. Men jeg vil jo at han skal kunne være med andre også, uten at jeg blir sjalu (jeg sier ikke til han at jeg er sjalu). Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har jo lyst å ta det opp med han om det kan bli oss igjen. Men samtidig så er det jo kanskje litt tidlig etter 1mnd? Men jeg har jo litt lyst å hinte. Er nesten bedre at jeg får et klart nei fra han, slik at jeg slipper å gå å undre. For jeg har ikke så lyst å flørte og holde på med andre når jeg har troen på at det blir oss igjen. Og hadde jo vært litt greit å vite så jeg kan begynne på skjekker'n igjen - eller om en stund når jeg føler meg klar. Han er liksom bare den beste. Ikke et vondt ord om han. Fantastisk person. Anonym poster: bf339b607eb8090f5507eb68ede827e2 Anonym poster: 5fdd4d80476a646d6e94c0bd5791fb77
Testosteron Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Jeg skjønner godt at det er vanskelig å komme over ham når dere bare har pause. Hvorfor gjorde han det slutt?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Jeg skjønner godt at det er vanskelig å komme over ham når dere bare har pause. Hvorfor gjorde han det slutt? Han synes at vi ikke klarte helt et kjæresteforhold, at det gled sånn tilbake til venneforhold. Og jeg forstår at han mener det. Var kun de første mnd vi var "skikkelige" kjærester. Men det er jo liksom noe som kan endres på, tenker jeg da. Og jeg tror faktisk på han at det var grunnen, vet en del sier at det er andre årsaker fordi noe slikt ikke bare kan være en årsak i seg selv. Men så er det jo også dumt å være sammen om vi har det godt som venner også. Anonym poster: 5fdd4d80476a646d6e94c0bd5791fb77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå