Gå til innhold

Toastmaster?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min onkel- mammas svoger skal være vår toastmaster. Syntes ikke det er spes viktig at det er en innleid proff, men at personen som har "jobben" er flink å prate, klarer å holde tidsjema og får andre til å gjøre det også.

Vet at onkelen min har vært toastmaster i flere bryllup før, så han vet nok hva han skal gjøre. Dessuten er han veldig morsom og jeg vet han kommer til å gjøre en kjempe innsats.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onkelen til mannen min var toastmaster for oss, og han gjorde en utmerket jobb :-)

Å leie inn en fremmed toastmaster høres fryktelig upersonlig ut, syns jeg. Ikke hadde jeg hatt noen interesse av å ha et fremmed menneske i vårt bryllup heller ... :-?

Skrevet

Vår toastmaster er en studiekamerat og god venn av kjæresten min. Han er svært talefør (har en jobb der talegaver er påkrevet) og er i tillegg veldig opptatt av etikette og tradisjoner. Han passer med andre ord perfekt. Han er morsom, men kan være høytidelig og seriøs når det trengs. :D

Dessuten har han verdens vakreste mannsbunad og kommer til å bli beundret for den.

Skrevet

Har vært i bryllup med innleid toastmaster, og ønsker ikke det selv.

Men vi aner ikke hvem vi kan spørre (og nå begynner det å nærme seg!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...