Gå til innhold

Toastmaster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal dere ha til toastmaster?Har dere leid profesjonell?

Vi har en kompis av oss,men søsteren min sier at vi bare mååå leie inn en proff,ellers kan det meste gå i stå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en veldig god venninde av oss som skal være vår toastkvinne,,,Hun er 25år..LIker å prate og showe

Skrevet

Min onkel, mammas lillebror, femtipluss, småbarnsfar og lærer på ungdomsskolen. Tror han skal passe perfekt :)

Skrevet

Vi skal ha forloveren min...

Skrevet

Vi har en tidligere arbeidskollega av min sambo, nå veldig god venn av oss. Og han er politiker og god til å prate for seg og er opptatt av at ting går rett for seg, flink til å holde oversikten.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal ha en venn av samboen. Vi diskuterte å leie innen, men kom til at det ble upersonlig osv.. Godt med noen som kjenner oss fra før av!

Skrevet

Jeg har aldri hoert om at det gaar an aa leie toastmaster.

Det er jo ekstremt upersonlig, men kanskje en losning om man ikke kjenner noen som vil ta paa seg oppgaven.

Skrevet

Det er jo ekstremt upersonlig, men kanskje en losning om man ikke kjenner noen som vil ta paa seg oppgaven.

Enig!Synes også det høres upersonlig ut!Synes en toastmaster skal ha kjennskap til varme humoristiske historier!

Skrevet

Vi hadde en god venninne av oss. Hun hadde aldri vært toastmaster før, og hadde heller aldri vært i bryllup.. Men hun er livlig og kvikk, og flink til å prate. Og har dessuten en samboer som hadde vært toastmaster mange ganger, og som hadde vært i mange bryllup, så hun fikk god hjelp av ham både på forhånd og på den store dagen.

Det gikk kjempefint, alle var utrolig fornøyde.

Skrevet

En kamerat av sambo skal være toastmaster.

Kunne aldri tenke meg å leie inn profesjonell hjelp til dette.... Har aldri hørt om noen som har gjort det heller....?

Men om alle hadde takker nei, så måtte vi jo selvsat gjort noe slikt kan jeg tenke meg :hoho:

Skrevet

Min kjæres onkel, rundt 50 år gammel og dreven som offentlig taler i massevis har heldigvis sagt ja til å være vår toastmaster. Eller "seremonimester", som jeg insisterer på å kalle det.

Skrevet

Vi hadde mannes stesøster og hun var SÅ flink!!!

Tror det blir mye bedre å ha en dere kjenner som toastmaster, for da blir det mere naturlig!

...Og dessuten spare pengene en proff toastmaster koster...

Smurfa

Skrevet

minn manns bror. jurist og elsker å høre sin egen stemme!!! :ler:

veldig flink til å prate for seg og morsom som bare det. tror det blir veldig bra. har ikke vært aktuelt å leie inn, for vi har igrunnen flere som passet til oppgaven blant gjestene!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi kommer til å leie inn toastmaster, for vi kjenner ikke noen som er så prateglad at de ønsker den jobben. De er heller ikke så tøffe, og da må vi ta til takke med innleid.

Skrevet

Har ikke den oppfattningen at en toastmaster behøver å være proff men.

Selv skal vi ha en med taleberedskapen i orden for å si det på den måten.

En venn av svigerfamilien som kjenner mange av gjestene fra før av.

Skrevet

Har aldri opplevd en proff toastmaster!

Vi kommer til å ha en nesten-proff: En kompis av brudgommen som er utdannet skuespiller, og han har allerede vært toastmaster for en annen venninne av oss. De fleste andre steder har det vært andre som har litt erfaring og vilje til å stå foran en forsamling, men definitivt ikke som har vært leid inn for anledningen. Hvem som helst med litt sunt bondevett, ordenssans og litt humor klarer fint å være toastmaster! Jeg var det i lillesøsters konfirmasjon, kunne sikkert klart det i et bryllup også.

Bortkasta penger å leie inn en proff, med mindre man er virkelig i beit for taleføre venner eller familiemedlemmer...

Catzy

Skrevet

Har ikke bestemt toastmaster ennå, men ALDRI om jeg hadde brukt penger på en totalt ukjent til å "styre" vår bryllupsmiddag :riste:

Skrevet

Onkel til helten skal være for oss. Han er offiser og lærer og har masse humor og er god å høre på. Tror han blir flott. Jeg ville aldri leid inn proff toastmaster, men har full forståelse for dem som ikke kjenner noen som vil/kan.

Skrevet

Hurra! Broren min sa ja i går! Og han er morsom og flink og klarer å bremse lange talere. Så får han trent seg til sitt eget bryllup 2 måneder senere...

M

Skrevet

Ikke nødvendigvis upersonlig.. Det spørs jo akkurat hvordan den toastmasteren man leier er. Vi hadde ingen som passet og måtte derfor leie inn en. Han møtte vi tre ganger før festen og han spurte masse om oss og fortalte litt historier og sånt på dagen. Han snakket også med ihvertfall min mor før dagen.

Tror det spørs litt hvordan toastmaster man ønsker seg.. Vi ønsket oss en som visste å snakke når det var nødvendig og å holde kjeft når det passet best. Dessuten er jeg litt kontrollfrik, så det var deilig å betale noen for å holde styr på dagen, så kunne jeg bare slappe av og kose meg :) Vi var SUPERFORNØYD med vår toastmaster :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...