Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninna mi hadde ubeskyttet samleie i fylla forrige uke, og hun har fått mange symptomer på graviditet. hun er svimmel, kvalm, har kastet opp, har hodepine, blir fort andpusten. hun hadde sex rett etter menstruasjon. kan hun være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye mulig :fnise::vin::gravid:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel ikke vi vite. Hun må ta en G R A V I D I T E T S T E S T

Anonym poster: 87e33f4ef4615f25bc3640c58fecde6a

• Liker 6
Skrevet

Det kan vel ikke vi vite. Hun må ta en G R A V I D I T E T S T E S T

Anonym poster: 87e33f4ef4615f25bc3640c58fecde6a

enig :sjokkert::danse:

Skrevet

mye mulig :fnise::vin::gravid:

hmm :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun hadde seg forrige uke, trodde jeg ikke symptomene kom sååå kjapt...men for all del, jeg fulgte ikke særlig godt med på skolen ;)

Uansett, eneste måte å finne ut dette på er jo å ta en test...piss på pinnen, vent litt, og resultatet er klart.

Enklere blir det vel ikke :P

Anonym poster: a950978374ebd7dd1bec122c9f7c09ba

Skrevet

hmm :hug:

anbefaler å ta en graviditetstest for å være på den sikre siden - da må hun tisse på en pinne. lykke til :romeo:

Skrevet

Dersom hun hadde seg forrige uke, trodde jeg ikke symptomene kom sååå kjapt...men for all del, jeg fulgte ikke særlig godt med på skolen ;)

Uansett, eneste måte å finne ut dette på er jo å ta en test...piss på pinnen, vent litt, og resultatet er klart.

Enklere blir det vel ikke :P

problemet er at hun vil ikke ta graviditetstest.... hun er ganske sta av seg :fnise:
AnonymBruker
Skrevet

problemet er at hun vil ikke ta graviditetstest.... hun er ganske sta av seg :fnise:

Det må gå 2 uker minst uansett før hun kan teste positivt. Og da må hun teste med morgenurin. Om hun ikke vil ta graviditetstest så får hun kose seg med barn i magen da. Om man ikke vil ha barn så tar man uansett graviditetstest.

Men skjønner ikke helt hvorfor du laget den tråden her, for ingen av oss her inne er synsk og kan finne ut om venninna di er gravid.

Hvor gammel er dere? 13?

Anonym poster: 5341d57c90000ab9fa9d2b1fc9a1dc53

AnonymBruker
Skrevet

Haha hvor gammel er hun da? :P

Vil hun vite om hun er gravid er det enkleste løsning, ellers kan hun ta seg en tur til lege...hun kan jo også alternativt bare vente og se om magen vokser og om hun om 9 mnd kan kalle seg stolt mor til et uplanlagt barn unnfanget i fylla ;)

Men seriøst, dersom hun har de symptomene du beskriver, vil jeg nok tro det også mye sansynlig kan komme av angst for å faktisk være gravid, som fort kan forsvinne om hun bare biter i det sure eplet og tar en test ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

hmm

Endret av katte_lover_2000
Skrevet

Haha hvor gammel er hun da? :P

Vil hun vite om hun er gravid er det enkleste løsning, ellers kan hun ta seg en tur til lege...hun kan jo også alternativt bare vente og se om magen vokser og om hun om 9 mnd kan kalle seg stolt mor til et uplanlagt barn unnfanget i fylla ;)

Men seriøst, dersom hun har de symptomene du beskriver, vil jeg nok tro det også mye sansynlig kan komme av angst for å faktisk være gravid, som fort kan forsvinne om hun bare biter i det sure eplet og tar en test ;)

hun er 14
AnonymBruker
Skrevet

Hun får komme seg til helsesøster eller ta en graviditetstest om hun vil vite noe som helst.

Anonym poster: f701ed11cfe7d8d3bce9be233398c5f3

AnonymBruker
Skrevet

hun er 14

Håper dette er tull. Gravid etter sex i fylla som 14-åring...ring barnevernet, er mitt beste tips.

Anonym poster: 589bbe45095ff01a6a124e5168d3cfbc

• Liker 1
Skrevet

Håper dette er tull. Gravid etter sex i fylla som 14-åring...ring barnevernet, er mitt beste tips.

Anonym poster: 589bbe45095ff01a6a124e5168d3cfbc

ja ringer med en gang
AnonymBruker
Skrevet

hun er 14

Himmel...

Hun var absolutt ikke gammel nok til å drikke seg dritings og ei heller gammel nok til å hoppe i høyet...men det vet dere nok fra før av...

Hun bør jo så absolutt få sjekka seg for både kjønnssykdom og en evt. graviditet, dere er jo bare barn selv og ikke på langt nær modne nok til å få barn selv.

Ikke ha slik hast med å bli voksne, det er bare oppskrytt, jeg lover! Og jeg er en barnslig voksen...

Gjør dere selv en tjeneste, bruk hodet og gi dere selv noen år til på ræva før dere begir dere ut på noe dere absolutt ikke er gamle nok til. Dere går ikke glipp av noe :)

AnonymBruker
Skrevet

Ble selv gravid i fylla som fjortenåring... Er nå 16 år og mamma! Er veldig glad i datra mi, hun heter Michelle. :transe:

Anonym poster: 6825b0a737f0b089f63d9171aaa83672

Skrevet

ganske dumt da hva om hu kommer over 12 uker også kan hu ikke ta abort???? :gravid:
Skrevet

Ble selv gravid i fylla som fjortenåring... Er nå 16 år og mamma! Er veldig glad i datra mi, hun heter Michelle. :transe:

omg er du mammatilmichelle

Skrevet

mammatilmichelle??? :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...