Gå til innhold

God stroppeløs bh?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å se på kjoler - så gøy!!! :) men alle de jeg liker er stroppeløse. Jeg har ganske store pupper (75 i), sånn at jeg må ha bh under kjolen... Og jeg har aldri funnet en stroppeløs bh som funker, de jeg har brukt holder ikke skikkelig oppe. Noen som vet om noen? Eller må jeg bare finne meg kjole med stopper tro?

Anonym poster: 0024daef5510b3a1174f0eb26dc706ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke svaret du vil høre - men skikkelig gode stroppeløse BHer i den størrelsen finnes rett og slett ikke. Jeg er samme størrelse og har kjøpt MANGE - fra billige drittgreier til skikkelig dyre spesialBHer som er gode og komfortable, men som fortsatt ikke gir løftet en BH med stropper gjør.

Anonym poster: 85ffab80f08b155de7e3a71e3308567f

• Liker 1
Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg skal prøve meg på denne Wonderbra saken, håper den gjør susen.

Skrevet

Jeg har prøvd en bra hos Change(Jeg har 75H)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent samme størrelse som deg og kjøpte en hudfarga på Lindex som jeg skal bruke under brudekjolen.

Anonym poster: bce63d037da9246804147ade36e3b512

Skrevet

Min erfaring var at Kappahl /lindex hadde vel så bra BH som i undertøysbutikk og i tillegg til en brøkdel av prisen...

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring var at Kappahl /lindex hadde vel så bra BH som i undertøysbutikk og i tillegg til en brøkdel av prisen...

Da har du enten

- superfine, perky pupper som ikke trenger så mye løft

- dårlig syn

For all del: det finnes dyrt undertøy som ikke holder mål. Men billig undertøy som funker skikkelig har jeg enda til gode å oppleve.

• Liker 3
Skrevet

Hver sin smak og pengebok...

Skrevet

Wonderbra er kjempegod! Jeg har størrelse 80F og den funker veldig bra på meg! Sitter godt, må ikke justere på den hele kvelden slik som jeg har måttet med andre stroppeløse bh'er... Bare husk å ikke smør deg med body lotion der bh'en skal sitte, da kan den sitte dårligere...

Gjest Kiara!
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar for å få bh fra VS i Usa?

AnonymBruker
Skrevet

Men de har vel uansett ikke størrelse 75i på Lindex o.l.?

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Noen andre sier de selger wonderbra?

Skrevet

Tror Lindex muligens har det

Skrevet

Ingen som vet om butikker på nett?:/

Skrevet

Jeg kjøpte wonderbra (hudfarget med blonder, brukte den under bryllupskjolen) på underverker.no. Tror de selges på nelly.com også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...