Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og kjäresten har bare single eller barnlöse venner, noe som neste enr litt rart med tanke på at vi er 27 og 32 år.. Vi venter vårt förste barn om ett par mnd og gleder oss helt vilt! :) Det eneste som er litt trist er at vi föler ikke at vi har noe til felles med vennene våre lengre.. Rett og slett vokst fra dem.. Noen andre som har fölt det slik? Betyr vennene like mye som för eller ble de mindre viktige etter dere fikk barn? Vil jo ikke kutte dem ut, men skulle önske vi kunne bli kjent med noen andre som er i vår siuasjon.. Hvor kan vi finne dem da...?

Anonym poster: ce0ecc832c37af16364eb5dc1eac70c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Vi er 25 og studenter og ingen i vår omgangskrets har barn eller etablerte som vi. Har mindre og mindre kontakt med dem og siden vi ikke helt vet hvor vi skal finne likesinnede er vi blitt ganske usosiale... Jeg har utviklet sosial angst etter fødselen og, så da er det ekstra vanskelig for meg å få nye bekjente. Kjenner det er litt ensomt ja... Men håper det kommer seg litt når baby skal begynne i barnehage.

Anonym poster: 089351e9213c73d2cef1cd8f5986ab58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...