zmurfette Skrevet 30. april 2004 #41 Skrevet 30. april 2004 Det spørs vel hvordan man definerer venner.... Jeg har en vennegjeng hjemmefra - vi er ca. 10 med smått og stort. Kjenner ikke alle i gjengen like godt, men vi har holdt sammen siden vi gikk på barneskolen og det er ikke naturlig å bare be noen av dem i utdrikningslaget. Og så har jeg en gjeng på 7-8 stykker fra studietiden som jeg håper kommer i laget. Og så har jeg diverse andre venner (et par jeg har kjent fra barnehagen, et par jeg ble kjent med på videregående som jeg fortsatt har mye kontakt med osv) + en del veldig gode kollegaer. Så da blir det fort 25-30 personer...
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2004 #42 Skrevet 30. april 2004 Åja. Jeg har ingen gammel vennindegjeng, og ingen kolleger. Har liksom en venn herfra og en venn derfra.
Martha Stewart Skrevet 30. april 2004 #43 Skrevet 30. april 2004 Min erfaring fra de utdrikningslagene jeg har vært i og vært med på å arrangere, er at det kan lønne seg å invitere mange. Fordi: - Som regel er det vanskelig for alle å komme, pga f.eks små barn etc. Hvis man inviterer få, så er det ekstra kjipt hvis et par-tre stykker ikke kan komme. - Det lønner seg gjerne å invitere mange, fordi da er man flere til å dele de utgiftene som det skal spleise på, f.eks aromaterapi, dansekurs, alkohol og mat til bruden etc. (De andre utgiftene vil jo gjerne være proporsjonalt med antall deltakere).
tigergutt Skrevet 30. april 2004 #44 Skrevet 30. april 2004 I mitt utdrikkingslag blir vi 13-14stk. Får ikkje vite heilt kem av dem på lista eg skreiv som kan vera med. Skal forresten ha mitt neste lørdag 8.mai. fikk vite det siden eg jobber en del helger spesielt i mai. Gruglede meg.
hallingbrud Skrevet 30. april 2004 #45 Skrevet 30. april 2004 Jeg skrev opp en lang liste over alle venninner. Alle venninnene som er bedt i bryllupet, i tillegg til personer som ikke er bedt i bryllupet. Det kan kanskje ha vært en liste med 15-17 personer. De jeg har mye kontakt med, i tillegg til noen som jeg har mistet kontakten med pga. flytting men som jeg skulle ønske at jeg hadde bedre kontakt med (jeg har blitt bedt i utdrikkingslagene deres også). Jeg skrev ikke opp personer i Nord-Norge, fordi jeg vet at de ikke ville reist helt til Oslo el. pga. et utdrikkingslag.
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2004 #46 Skrevet 30. april 2004 Åja. Jeg har ingen gammel vennindegjeng, og ingen kolleger. Har liksom en venn herfra og en venn derfra. Jeg og! *siterer visst Poirot litt mye i dag...*
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2004 #47 Skrevet 30. april 2004 Min erfaring fra de utdrikningslagene jeg har vært i og vært med på å arrangere, er at det kan lønne seg å invitere mange. Fordi: - Som regel er det vanskelig for alle å komme, pga f.eks små barn etc. Hvis man inviterer få, så er det ekstra kjipt hvis et par-tre stykker ikke kan komme. - Det lønner seg gjerne å invitere mange, fordi da er man flere til å dele de utgiftene som det skal spleise på, f.eks aromaterapi, dansekurs, alkohol og mat til bruden etc. (De andre utgiftene vil jo gjerne være proporsjonalt med antall deltakere). Men jeg har ikke flere venner det er naturlig å invitere. Blir helt rart å invitere folk jeg ikke har sett siden studiedagene osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå