*marte* Skrevet 11. april 2004 #21 Skrevet 11. april 2004 Er litt usikker på hvor "vidt" jeg skal favne. Blir i hvert fall alle venninnene jeg inviterer i bryllupet. Skulle gjerne hatt gode kamerater også jeg, men spørs om de ville føle seg vel blandt masse fnisejenter... Blir ca 15 på lista, men lite trolig at alle kan komme.
Lissemor Skrevet 11. april 2004 #22 Skrevet 11. april 2004 Her hvor jeg bor er det ikke vanlig å skrive liste.Jeg som brud får vite NADA. :-? Hvordan forlover ordner med dette er jeg usikker på,men hun henter vel info et annet sted enn hos meg,tenker jeg
Chiquita Skrevet 11. april 2004 #23 Skrevet 11. april 2004 Jeg har gitt min forlover to navn bare. Men jeg er usikker på de resterende. Kanskje vil jeg gi henne noen navn ekstra, men jeg vet ikke. KOmmer ann på hva som skjer fremover...
Miss Marple Skrevet 12. april 2004 #24 Skrevet 12. april 2004 Alle venninner, slektninge rog søstre som er invitert i bryllupet. Så vi var rundt 20 i utdrikkningslaget og hadde det utrolig koselig og gøyalt.
*Lene* Skrevet 12. april 2004 #25 Skrevet 12. april 2004 PÅ min liste sto mine venninner, kolleger(som ikke er invitert) Venninner fra barndommen og de "unge" som er invitert i bryllupet! Tilsammen ble det vel rundt 20 stk! Jo fler jo artigere syns nå jeg!
Monimos Skrevet 12. april 2004 #26 Skrevet 12. april 2004 Vi var 9 stk. Vet at flere andre ble spurt og ikke kunne komme pga. jobb, og kort varsel, men det var ikke så farlig for jeg hadde en kjempegøy kveld med de 8 som var med. :-)
minniepus Skrevet 13. april 2004 #27 Skrevet 13. april 2004 Har ikke skrevet liste, men kommer ikke på så mange heller. Har ikke noe slekt her. ca |||||
zmurfette Skrevet 13. april 2004 #28 Skrevet 13. april 2004 Da jeg var forlover ønsket bruden at alle unge kvinner som skulle i bryllupet også skulle bli bedt i utdrikningslaget, for det var visstnok en tradisjon(?). Vi ble ca. 20 stk. Jeg har gitt gjestelisten til mine forlovere og regner med at de ut fra den klarer å bestemme seg for hvem som skal være med. Om noen som ikke er bedt i bryllupet kommer i utdrikningslaget blir jeg veldig overrasket, for jeg har bedt alle de det ville vært naturlig for meg å be i f.eks. bursdag i bryllupet. Jeg har en del gode guttevenner (som er bedt i bryllupet) som jeg har hintet sterkt om at jeg gjerne ville se i utdrikningslaget, men fikk da samstemt tilbakemelding fra mine forlovere om at dette var en jentekveld og gutteselskap, uansett hvor gode venner de var av meg, var helt uaktuelt.
Scorpina Skrevet 14. april 2004 #29 Skrevet 14. april 2004 Det blir 24 kvinnfolk i bryllupet...men til utdrikningslaget har jeg skrevet liste på 15 jenter som har bekreftet at de kommer til bryllupet (resten er tilreisende, mamma, og "gamle tanter" som tviiilsomt blir med ja hehe...) Anne - forlover'n min - ringte meg i går for å høre hvem som eide det mobil nr som sto ved siden av "Pia". Skjønte jo fort hvor hun ville hen og forklarte at det var bare et kjælenavn vi hadde på den jenta. Så nå biter jeg _enda_ mer negler *ler*
nessi Skrevet 14. april 2004 #30 Skrevet 14. april 2004 Her sliter jeg litt. Har skrevet opp en liste med 20 navn, og det er mine venninner + de av damene til hans venner jeg har blitt kjent med (kommer noen i bryllupet jeg ikke har møtt). Nå har jeg imidlertid blitt litt usikker på damene fra "hans side". Et par av dem har jeg blitt godt kjent med, men et par andre kjenner jeg ikke så godt. Føler at det blir vanskelig å gjøre forskjell og lurer på om jeg bare skal be venninner fra "min side". Er da redd for at noen blir skuffet over ikke å bli bedt med. Blæææ,....mulig jeg tar den feige varianten og leverer liste med alle navn til min forlover, så får hun velge hvem hun vil be med.
Scorpina Skrevet 14. april 2004 #31 Skrevet 14. april 2004 Her sliter jeg litt. Blæææ,....mulig jeg tar den feige varianten og leverer liste med alle navn til min forlover, så får hun velge hvem hun vil be med. Er ikke det like greit da...? Helgardere liksom. Så slipper noen å bli "støtt"...eller no sånt...
Frost Skrevet 14. april 2004 #32 Skrevet 14. april 2004 jeg er så usikker på dette utdrikkingslaget som jeg skal arrangere for min venninne. Har endelig fått liste fra kjæresten hennes,men den inneholdt ikke så mange og de fleste var kusiner og søstre-som bor langt unna og nok ikke kan komme- Også svigermor og mamman da. Kan vel ikke ha med venninner som ikke er bedt i bryllupet eller hva??? Og hvor mye penger kan man be folk spytte i til utdrikkingslaget. Blir jo ikke rare sakene hvis vi bare blir 5 stk Og hva skal man finne på??? Bruden har nok laget seg STORE forventninger til utdr.laget i hodet sitt, og kommer til å bli KJEMPE skuffa hvis det ikke innfrir forventningene. URk kjenner jeg har skikkelig forventningspress på meg og nerver for hele greia. Hm,tror jeg må ta en telfon til svigermora hennes jeg, hun er en jævel på planlegging hun. Noen med synspunkter; bring them on!! 8)
Arwen Skrevet 14. april 2004 #33 Skrevet 14. april 2004 Jeg har vært i utdrikningslag med venninner som ikke er invitert i bryllupet. Har noen på min liste også.
*Lene* Skrevet 14. april 2004 #34 Skrevet 14. april 2004 Mange som forhåpentligvis kommer i mitt, er ikke invitert i bryllupet.
Smilet Skrevet 14. april 2004 #35 Skrevet 14. april 2004 Jeg hadde venninner som både var og var ikke invitert i bryllupet! Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke inviterte alle jentene "med rett alder" som var invitert i bryllupet. Vi var vel rundt 15 stykker i utdrikkningslaget og jeg skrev opp ca 20 navn!
othelie Skrevet 14. april 2004 #36 Skrevet 14. april 2004 I mitt utdrikningslag var det 6 av mine nermeste som kom, og det var superkoselig. ikke noe utdriting, bare kos :-)
Scorpina Skrevet 14. april 2004 #37 Skrevet 14. april 2004 ........ikke noe utdriting' date=' bare kos :-)[/quote'] Sånn vil jeg også haaaaa!!! *krysser fingre for at forlover'n tok mitt hjertesukk ad notam*
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2004 #38 Skrevet 30. april 2004 Nå har jeg prøvd å skrive en liste. Er bare 3 venninder som er invitert i bryllupet, og har egentlig ikke så mange flere gode veninder enn 5-6 andre. Jaja, blir nok et lite utdrikningslag på meg. (Hvor i all verden får man 20-30 venner fra?)
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2004 #39 Skrevet 30. april 2004 Jaja' date=' blir nok et[i'] lite utdrikningslag på meg. (Hvor i all verden får man 20-30 venner fra?) Samme sier jeg! Jeg tror uansett det blir like koselig med bare noen faa, vi blir fire og da et jeg hvertfall at jeg faar snakket med alle sammen!
Siam Skrevet 30. april 2004 #40 Skrevet 30. april 2004 Nå har jeg prøvd å skrive en liste. Er bare 3 venninder som er invitert i bryllupet, og har egentlig ikke så mange flere gode veninder enn 5-6 andre. Jaja, blir nok et lite utdrikningslag på meg. (Hvor i all verden får man 20-30 venner fra?) Slenger meg på her... Jeg har 14 stk på listen, og det er de jeg har kontakt med nå. Ingen familie, kun venninner. Vet det kan bli vanskelig å få til at alle kommer, det er en del som akkurat har fått barn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå