Nimis Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Disse her smart telefonen blir bare større og bredere hele tiden, og sånn med tanke på at man gjerne vil ha musikk fra mobilen når man trener-er jo det særs ugunstig. Jeg er desverre lite oppdatert på tekniske duppeditter og hva som fungerer hvordan, og må derfor spørre om det finnes små musikkspillere, mp3 spiller eller hva det kan hete, som man kan ha spotify på? Asså, jeg ønsker en liten dings hvor jeg kan ha spotify, uten at det er en telefon. Mulig å få tak i?
Marionette Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Jepp, jeg har det på min. Laster ned spotify- app og logger på med mitt brukernavn og passord. Da får jeg opp spillelister og alt du bør nok forhøre deg i butikken om hvilken iPod.. Den jeg har er en gammal haug på størrelse med iphone.. Jeg vet ikke om du får spotify på de minste spillerne..
Noteknekk Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Ok, så jeg kan ha spotify på ipod? Ja, men så vidt jeg vet så er det kun på iPod touch, ikke de eldre modellene.
Nimis Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2013 Ah, ok. Men da får jeg sjekke litt rundtom! Takk for hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå