Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og eksen er venner, og sender hverandre mail og sms. Problemet er at jeg ikke har kommet over han, jeg savner han og jeg blir trist når jeg tenker på at vi ikke er sammen.

Når jeg får mail av han, blir jeg fortsatt helt "rar" i kroppen, og istad begynte jeg å gråte :cry:

Vil ikke kutte han ut som en venn for jeg er veldig glad i han, og jeg orker ikke tanken på å ikke ha han som venn. Hva synes dere jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du VET at det virkelig er over mellom dere to, syns jeg du skal kutte ut vennskapet....fordi dette gjør deg ikke godt!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Du bør utvide kontaktflaten din, og komme deg videre i sorgen du føler over å ha mistet han. Det du gjør nå er å utsette og forlenge sorg-prosessen! Er du ikke mere verdt enn som så...syns du?

LIKER du være trist, og å gråte? :wink:

Han er ikke ditt ALT, Tro meg! Du kommer til å finne en annen. Han er bare en vanlig mann av kjøtt og blod, hverken mer eller mindre. Unngå idealisering --------- han er bare et menneske, som til og med har dumpet deg! Er dette noe å henge fast i da? NEI!

UNN DEG SELV BEDRE ENN DETTE, og gå videre! :-)

Det kommer muligens til å bli tøft uten kontakt med han, MEN det vil kanskje føles som en stor lettelse også!!!!!!!!!!!!!! :hoho:

Det som er poenget her, er at da vil du ha sjansen til å komme deg videre.... :hoppe: ..det du gjør nå er jo å utsette OG forlenge sorgen! Lykke til.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns også du skal kutte kontakten. Det er ikke fair hverken for ham eller deg, siden vennskapet er tuftet på ulike intensjoner hos dere. Vet han at du ikke er over ham? Hvis dere er venner skal dere jo kunne snakke om eventuelt nye erobringer, det virker ikke som om du hadde hatt så godt av å høre om hans nye flammer akkurat..

Stakkars deg, det er vondt å ha kjærlighetssorg, men det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...