Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg blokkere dette? Det har eksplodert fullstendig de siste dagene, mange av vennene mine poster mange ganger i døgnet bilder av været der de er. Utrolig irriterende og uinteressant. Hver gang jeg gjemmer et sånt innlegg, så kommer det opp at jeg kan gjemme "all by ios.". Men hva er ios, risikerer jeg å blokke noe interessant også? Det er først og fremst alt dette været jeg vil bli kvitt fra wallen min. Kan bare ikke begripe at så mange tror det er interessant for alle å se antall grader der du bor, spesielt når de fleste vennene dine bor på samme sted .. :P

Anonym poster: 7a91687f22b5861820da053540a29ec7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det går ann å blokkere det men du kan jo skjule de som legger de ut på newsfeeden? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit at folk legger slik ut en gang, men når de legger ut hundre ganger i løpet av en dag syns jeg også det blir for mye.

Men det skal være mulig å redusere hva som blir vist fra hver enkelt du har på vennelista. Jeg har gjort det med flere, da jeg ble bra lei av all spamen ;)

Får noen oppdateringer, men ikke på langt nær så mange som før...anbefales dersom du er lei av disse værmeldingene ;)

Anonym poster: 12c690dea32c12937d5b35bc6a814ef4

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit at folk legger slik ut en gang, men når de legger ut hundre ganger i løpet av en dag syns jeg også det blir for mye.

Men det skal være mulig å redusere hva som blir vist fra hver enkelt du har på vennelista. Jeg har gjort det med flere, da jeg ble bra lei av all spamen ;)

Får noen oppdateringer, men ikke på langt nær så mange som før...anbefales dersom du er lei av disse værmeldingene ;)

Jeg sjekket der jeg kan velge hvilke oppdateringer jeg skal få fra hver venn. Men der står jo ting som "most updates". Hvordan velger facebook hvilke som skal vises da? Jeg får inntrykk av at de har et svært annerledes syn enn meg på hva som er viktig. Jeg kan velge bort bilder, men det er jo først og fremst værmeldingene jeg vil bli kvitt. Selv om det hadde vært greit å bli kvitt ting som "visdomshjørnet" også. (Er det virkelig noen som synes det er vist?).

Forresten, da jeg sjekket inntillingene nå så oppdaget jeg at de fleste av vennene mine står stilt inn på "most updates". Hvorfor har facebook gjort det slik? Det forklarer hvorfor jeg plutselig har gått glipp av oppdateringer alle andre har sett.

Anonym poster: 7a91687f22b5861820da053540a29ec7

AnonymBruker
Skrevet

iOS er operativsystemet (?) på iPhone osv. Så hvis du skjuler alt så skjuler du også vanlige bilder folk poster fra telefonen. Mulig du skjuler statuser også, vet ikke om dette registreres som "by iOS"?

Anonym poster: 28da0ea6dc474ebe21f9a4fbc438bfb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...