AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 … Og det er kun én person som går motsatt vei? Overser du personen eller ser du på personen, inn i øynene? Ser du fram eller på bakken? Hjelp, jeg vet ikke hva normale folk gjør… Anonym poster: 522c5f844929bf0a4a8843a02dea7fc4
Gjest Faerunpedia Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Kaster vanligvis et raskt blikk på vedkommende før jeg ser fremover og går forbi.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Hehe. Sosiale koder og normer kan være skremmende i blant ja. Anonym poster: 24f505f4ee73b62f3988bcf1100c7aa6
Cathrine88 Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Jeg ser raskt på personen og smiler før jeg ser framover igjen Men hvor normalt det er vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Ser somregel semi ned til vi møtes så ser jeg de i øynene og går videre med blikket opp igjen. Har fundert litt på dette selv. Vil jo egentlig se opp hele tiden , men jeg er vel litt sosial awkward . Spesielt om det er pene damer. Utstråler vel ikke akkurat trygghet og selvsikkerhet om man går og ser ned. Anonym poster: e0030b5f49272af3b5799957b32c8d7f
Gjest BavianBror Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Det normale er å se rett frem hele tiden, men likevel gi personen et kjapt blikk for så og se fremover igjen. Jeg, derimot, pleier alltid å bruke dette som en anledning til å forfekte min dominans. Fra personen er innenfor synsvidde har jeg blikket festet rett på øynene hans/hennes. Om h*n unngår blikket mitt har h*n akseptert sin plass som underlegen og jeg har lykkes. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2013 #7 Skrevet 26. mai 2013 Det normale er å se rett frem hele tiden, men likevel gi personen et kjapt blikk for så og se fremover igjen. Jeg, derimot, pleier alltid å bruke dette som en anledning til å forfekte min dominans. Fra personen er innenfor synsvidde har jeg blikket festet rett på øynene hans/hennes. Om h*n unngår blikket mitt har h*n akseptert sin plass som underlegen og jeg har lykkes. Dummeste jeg har hørt. Om noen hadde stirra såpass som du gir utrykk for at du gjør hadde jeg trodd du mangla litt antenner
Gjest BavianBror Skrevet 26. mai 2013 #8 Skrevet 26. mai 2013 Dummeste jeg har hørt. Om noen hadde stirra såpass som du gir utrykk for at du gjør hadde jeg trodd du mangla litt antenner Men du ville også kjent frykten gripe deg. Du ville sett ned i bakken, krummet ryggen og gått forbi meg i skam over din underlegenhet. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #9 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Noen ganger når jeg går på gaten føler jeg seriøst at folk glor på meg. IKKE at det har så mye å si, ser bare ikke hva som er så innmari spennende med å se på meg, har jo blitt litt feit i det siste i tillegg, ikke har jeg en spesielt spennende klesstil heller. Lurer på om jeg bare innbiller meg det eller om det er stemmer ... HmmzzzZZZ! Uansett, jeg glor ikke på folk jeg passerer. Jeg ser heller rett frem eller noe, og gir dem et lite blikk, som regel er jeg veldig i min egen tankeverden og ser ikke så mye hva som skjer rundt meg. Hvis det er gutter unngår jeg å se på dem lengre enn 1 mikrosekund, spesielt siden de fleste er så innbilske og er lite fine å se på. "OH my god, en jente ser på meg, jeg er SÅ HEIT!!!!!!!" Angående hva som er normalt er det meste greit så lenge du ikke glor for mye eller gjør deg spesiell på åpen gate. De fleste er ganske avslappet mtp hva som skjer rundt dem når de går på gaten. Det er jo så mye rart rundt, narkiser, skoleelever, hysteriske fjortiser, gamle gubber, kjerringer, menn som jogger, og en ting har alle til felles - de tenker kun på seg selv og sine ting. :-P Andre ganger tenker jeg "herreguud, gleder meg til å passere den freaken der", spesielt menn som er litt sånn "på vakt", kanskje menn som har alle antennene ute for å oppfatte "tilgjengelig dame"-vibber. Menn fra såkalte muslimland tør jeg knapt å se på, de fanger jo en med øynene og blir helt sånn oppslukt. :kvalm: edit: tilføying og sånt Endret 26. mai 2013 av Valiumsjunkie 1
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2013 #10 Skrevet 26. mai 2013 Men du ville også kjent frykten gripe deg. Du ville sett ned i bakken, krummet ryggen og gått forbi meg i skam over din underlegenhet. Eller bare tenkt at du var hakke gal, og at det derfor er best å unngå deg, og være veldig fornøyd med å ha lykkes med akkurat det etterpå...
Chien Skrevet 26. mai 2013 #11 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Siden dette er Norge; Prøv å si hei til personen! Han eller hun kommer til å freake ut og se skikkelig dumt på deg. Det er morsomt! Endret 26. mai 2013 av Chien 4
MyElixir Skrevet 26. mai 2013 #12 Skrevet 26. mai 2013 Jeg prøver å fange blikket og sende et lite smil. Jeg blir alltid så glad når de smiler igjen. Er det eldre mennesker så pleier jeg også å si "Hei!". Små barn får et "Hei". Alle trenger et vennlig smil fra en fremmed, i våre dager Om noen ikke responderer, så de om det. Jeg føler iallefall for å gi det et forsøk. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #13 Skrevet 26. mai 2013 Siden dette er Norge; Prøv å si hei til personen! Han eller hun kommer til å freake ut og se skikkelig dumt på deg. Det er morsomt! :fnise: Du er gaaal! Hmm, kanskje jeg skal gjøre det, men Bergen er ikke helt rette byen å gjøre det i, føler de fleste her er ganske kontaktsyke liksom - i forhold til Oslo feks. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #14 Skrevet 26. mai 2013 Jeg prøver å fange blikket og sende et lite smil. Jeg blir alltid så glad når de smiler igjen. Er det eldre mennesker så pleier jeg også å si "Hei!". Små barn får et "Hei". Alle trenger et vennlig smil fra en fremmed, i våre dager Om noen ikke responderer, så de om det. Jeg føler iallefall for å gi det et forsøk. Bor du på en liten plass eller noe?
Gjest oreokaka Skrevet 26. mai 2013 #15 Skrevet 26. mai 2013 Jeg smiler til de eldre, kaster bort et raskt blikk på de på min egen alder + - (særlig om det er en kjekk gutt som går forbi meg.....), og til de aller yngste smiler jeg også til
MyElixir Skrevet 26. mai 2013 #16 Skrevet 26. mai 2013 Bor du på en liten plass eller noe? Bor i Stavanger, midt i byen, så å si, regner dette for en rimelig stor by.
MyElixir Skrevet 26. mai 2013 #17 Skrevet 26. mai 2013 Jeg smiler til de eldre, kaster bort et raskt blikk på de på min egen alder + - (særlig om det er en kjekk gutt som går forbi meg.....), og til de aller yngste smiler jeg også til Jeg smiler til de eldre, kaster bort et raskt blikk på de på min egen alder + - (særlig om det er en kjekk gutt som går forbi meg.....), og til de aller yngste smiler jeg også til Flott
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #18 Skrevet 26. mai 2013 Bor i Stavanger, midt i byen, så å si, regner dette for en rimelig stor by. Oki doki.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #19 Skrevet 26. mai 2013 Får vi blikkontakt så smiler jeg, ellers tenker jeg ikke så mye over det. Gjør det som føles naturlig der og da. Anonym poster: 50615716b1253bc27e4204ac21102cf7
Gjest Hjordis Skrevet 26. mai 2013 #20 Skrevet 26. mai 2013 Rart jo mindre menneske tettheten er jo mer hilser vi. Feks på fjellet så kan man slå av en prat mens i Karl Johan hilser bare tiggere. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå