Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Hva ser du for deg at du gjør kvelden før bryllupet...? Tenk deg at det er ettermiddag, rundt firetiden eller noe.... Hva gjør du?
Aelwyn Skrevet 8. april 2004 #2 Skrevet 8. april 2004 Dagen/kvelden før? Da sjekker jeg frisør avtale og alt slikt én siste gang, pakker en liten bag med overnattingsutstyr og legger i vei til der jeg skal overnatte. (Ikke bestemt enda hvor) Så når jeg har lagt fra meg alt slikt hos rette vedkommende, blir jeg og ta turen dit vi skal holde middag/fest for å være med på pyntinga... Noe må jeg jo henge fingrene i... Kommer høyst sannsynlig til å ha nervene i helspenn og oppføre meg som den dragen da... Men, det går forhåpentligvis over etterhvert... Takler ikke stress så godt. På kvelden tror jeg at jeg vil sitte og se på film ellerno mens jeg koser meg med noe godt og drikke,(Uten alkohol) og evt no god mat fra en restaurant.... Sammen med forlovere (blir og ha to tror jeg.) Ble langt dette... :oops:
MarianneE Skrevet 8. april 2004 #3 Skrevet 8. april 2004 Dagen før brylluppet hadde jeg en koselig bytur med ei venninne og min svigerinne. På kvelden kom flere venninner og vi koste oss med ost og kjeks og litt vin. Det var skikkelig kos.
Lissemor Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Da pynter jeg i lokalet,og har antakelig nervene i helspenn.Håper å ha fri fredags kveld,slik at vi kan slappe av om kvelden,med et glass rødvin.
@shygirl@ Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 På den tiden er vi sansynligvis i full gang med pynting av lokalet og ordner klar koldtbord/buffet... Men noen timer senere er det full avslapning... Da er det bare å sette seg ned og glede seg til dagen etter...
Chiquita Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Da er det vel pynting av lokalet, vil jeg tro.
Gjest MrsL Skrevet 8. april 2004 #7 Skrevet 8. april 2004 Da holder vi på å pakke ned alt som skal avgårde til festlokalet, samtidig som mamma og jeg baker kaker.................og noen går i skytteltrafikk ned til festlokalet. På kvelden må jeg vel holde meg i vigør for å holde nervene unna Blir så nervøs allerede nå med tanke på bryllupsdagen at jeg begynner å bli i tvil om jeg klarer å gjennomføre...............
Gjest Embla s Skrevet 8. april 2004 #8 Skrevet 8. april 2004 Kvelden før var jeg hos forloveren min. Vi spiste og koste oss og snakket masse om neste dag, selvfølgelig. Tror jeg la meg tidlig (uten at jeg tror jeg sov stort) og våknet opp og følte meg skikkelig dårlig (nerver, I guess).
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Vi skal pynte lokalet (sammen med mamma) og dekke opp. Skal prøve å ikke stresse, men kose oss litt. På kvelden er vennina mi her, så vi skal vel skravle og slappe av..
Gjest Madden Skrevet 8. april 2004 #10 Skrevet 8. april 2004 Vi pynta lokalet til langt på natt...men det var veldig koselig da! alle i familien + venner hjalp til! rett før jeg la meg hadde jeg og bestevenninna mi en tur ned til sjøen..som i gamle-dager! det ble en koselig liten mimringsstund nede ved vannet! min siste kveld som ugift liksom! det var litt rart... Pass på å nyt både dagene før bryllupet og selve dagen..! Sett av tid til å være litt alene/eller i tosomhet!
Grooo Skrevet 8. april 2004 #11 Skrevet 8. april 2004 I sekstiden kvelden før møtte vi åtte venner som kom "langveis fra" og skulle overnatte på campingen i nærheten. Kjøpte inn masse grillmat, og noen andre venner fra området kom også over en tur. En kjempefin kveld
Emy Skrevet 10. april 2004 #12 Skrevet 10. april 2004 hmmm ser for meg at jeg tar en lang treningstur, tar hundre telefoner for å sjekke at alt er i orden og får med meg ei venninnne ut på ett glass vin.
Tusenfryd Skrevet 11. april 2004 #13 Skrevet 11. april 2004 Da skulle jeg dekke ferdig bordet, så reise til foreldrene mine, drikke vin og slappe av. Tusenbenet var sengeliggende hele uken og dermed bel det å dekke bord og gjøre alt som han skulle bruke den siste ferieuken på, den fredagen og klokken ett om natten så sto jeg og mamma og bandt bånd rundt kuvertbrødene... Ting blir ikke alltid som planlagt.
Wayah Skrevet 11. april 2004 #14 Skrevet 11. april 2004 Blir nok panikkpynting av lokaler, ferdiglaging av noe av maten og gjennomgang av neste dag. Forloveren min og jeg skal henge sammen hele dagen, så på kvelden skal vi nok kose oss hvis ikke hele dagen går med i panikken
Catzy Skrevet 11. april 2004 #15 Skrevet 11. april 2004 Håper å kunne invitere venner og familie som har kommet til byen til litt sånn kom-og-gå-kveld med kaffe og kaker. Har nemlig outsourcet det meste av pynting og fiksing til selskapslokalet, så jeg regner med at jeg ikke trenger å tenke på sånt. Catzy
Rapitap Skrevet 11. april 2004 #16 Skrevet 11. april 2004 Vi gikk på kino sammen, for etterpå å sove i forskjellig hus...
Gjest Qlio Skrevet 11. april 2004 #17 Skrevet 11. april 2004 Var siste kveld alene med ett par venninner. Vi gikk ut, tok en pizza og øl før vi gikk hjem og drakk ett par glass vin. La oss relativt tidlig, sov godt hele natten og våknet uthvilt og i godt humør. Ville ikke forandret ett minutt!
meta Skrevet 11. april 2004 #18 Skrevet 11. april 2004 Vi hadde fest for langveisfarende familie og venner og så kom mannens familie innom for å hilse på min familie. Serverte gryterett og kake. Tror det var ca 25 stykker innom. Var veldig koselig syns jeg
Skusla Skrevet 11. april 2004 #19 Skrevet 11. april 2004 Da er jeg sikkert superstressa, så jeg tar meg ett vaaarmt og laaangt bad med relaxing oils. Bruker lang tid på egenpleie, før jeg kler på meg koseklær og pakker en bag til overnatting hos mamma. Så sjekker jeg nok diverse ting/detaljer for ørtende gang, snakker litt med sambo og prøver å stresse helt ned. Håper jeg kan ta en tur på cafe eller lignende med forlover og noen gode venninner, før jeg reiser inn til mamma ( som sikkert er enda mer stressa og oppjaga enn meg, så jeg kommer til å trenge å stresse ned før jeg drar dit...)
Gjest Tex Skrevet 11. april 2004 #20 Skrevet 11. april 2004 Jeg skal bruke dagen på å bake de to siste kakene, samt pynte bryllupskaken og hornet. Søsteren min skal komme til meg torsdags kveld og sove over til fredag, og være her hele dagen og holde meg med selskap. Klokka 16 har jeg negletime, og etter det skal jeg levere barn til respektive barnevakter. Så bærer det rett ut til festlokalet, der min forlover allerede er i gang med å pynte, sammen med mamma, pappa, hele slekta og min kommende mann. Der skal jeg ha overoppsynet med at ting blir slik som husfrua vil,og når vi er ferdige der skal jeg og min forlover hjem til henne der vi skal kose oss med god mat og litt sjampis. Jeg skal sove over der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå