Tordensky Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Dere som skyr Nestle som pesten, jeg vet dere finnes her på kg, men det er ikke den diskusjonen jeg vil ta nå ;-) Er det noen som har vært på Gran Canaria som vet om de har middagsglass fra Nestle der og om de er like de i Norge? Føler vi har så mye å pakke med fra før om ikke vi skal pakke med masse mat og. Vi tenker å lage en del hjemmelaget der nede, men vi pleier å blande hjemmelaget med glassmat for da spiser han det. Grønnsaker har de jo i alle land, så vi skal få til det hjemmelagde, men greit å vite om vi bør ta med noen glass herfra.
SmallTalk Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 De har barnemat fra Nestlé der, men jeg tror ikke innholdet er det samme. Vi var nylig på GC og valgte å pakke med oss mat hjemmefra til Knerten. Da var vi sikre på innholdet.
Tordensky Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2013 Takk for svar! Er det jeg er redd for... Er jo greit for de små å få mat de er vant til, særlig når alt annet er "nytt" og ukjent. Da tenker jeg vi pakker det med oss. Masse plass i bagasjen på vei hjem da, til ting som tilfeldigvis blir shoppet der ;-)
SmallTalk Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Det var slik vi tenkte også. Knerten finnes ikke kresen og har hittil ikke reagert på noe, men så langt hjemmefra syntes vi det var greit at han fikk mat vi vet han spiser og tåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå