Gå til innhold

Hvorfor er menn så slemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og ganske ekle. Går fra den ene dama til den andre, er utro og lyver. Hvorfor er det greit? Tror det er genetisk. En mann er født drittsekk. Den dagen jeg møter en mann som ikke er utro og lyver, skal han få en avsugning hver dag. Men det er som å vinne en storgevinst i lotto så det kommer aldri til å skje. Finnes ikke bra menn.

Anonym poster: ea211ee9f8d72ebf91adebf51ec0cfb7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn er ikke slemme, bare rasjonelle. Vi er ikke styrt av følelser i så stor grad som kvinner er. På samme måte som kvinner ikke er styrt av rasjonelle tanker og avgjørelser på samme måte som menn er.

Anonym poster: c56950884f88e0703b70d3b641d8d8ad

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Bra du er singel da, så slipper du de fæle mennene.

Gjest kimhan92
Skrevet

Og ganske ekle. Går fra den ene dama til den andre, er utro og lyver. Hvorfor er det greit? Tror det er genetisk. En mann er født drittsekk. Den dagen jeg møter en mann som ikke er utro og lyver, skal han få en avsugning hver dag. Men det er som å vinne en storgevinst i lotto så det kommer aldri til å skje. Finnes ikke bra menn.

Jo , jeg er den beste gutten som finnes , jeg er spesiel .

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor gidder dere jenter? Hva er vitsen med å være sammen med disse utro, løgnaktige svina?

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har knapt møtt slike menn jeg. De jeg har vært sammen med har hverken løyet eller vært utro. Kanskje du skal revurdere hvilke menn du går etter?

AnonymBruker
Skrevet

Damer kan også være løgnaktige, utro "svin" i like stor grad som menn. Så hvorfor får du dette til å bli et kjønnsspørsmål?

Anonym poster: 33f909cc2628f6857861caf86aac5c6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har knapt møtt slike menn jeg. De jeg har vært sammen med har hverken løyet eller vært utro. Kanskje du skal revurdere hvilke menn du går etter?

Skal jeg bli synsk da eller..? Hvordan blir jeg det? De mennene jeg har vært sammen med har ikke vist sine jævlige sider før etter lang tid. Og da er det for sent! Skal jeg gå med løgndetektor konstant kanskje? Hvor får jeg kjøpt det?

Skrevet

Jeg tror du bare har lett i feil gjeng. Og jeg vet denne gjengen er stor.

Syns du bør droppe de festgærne elektrikerne, for så å heller lete etter en intellektuell, ambisiøs mann ;)

Men heldig som jeg er har jeg aldri vært med en av de du snakker om. Det gjør at jeg sitter igjen med et godt inntrykk av disse flotte mannfolka :)

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Damer kan også være løgnaktige, utro "svin" i like stor grad som menn. Så hvorfor får du dette til å bli et kjønnsspørsmål?

Anonym poster: 33f909cc2628f6857861caf86aac5c6d

Alt på KG handler om drittslenging om det motsatte kjønn for tiden. Gosh, like før jeg tar meg en måned eller to pause nå og håper alle disse kvinnehatende og mannehatende brukerne er borte til jeg kommer tilbake. :P

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

I know the feeling. Jeg har egentlig helt mista troen på kjærligheten, og troen på at det finnes monogame ærlige trofaste menn.

Men ok, kvinner kan være like ille de.

Miste troen på menneskeheten er nok bedre.

Anonym poster: fdc1bf2fc168b719500b9a1fd9f694f4

Gjest Snoken-
Skrevet

Du skulle bare ha visst hvem som topper statistikken når det kommer til utroskap. Jeg kan nevne at det ikke er oss menn. Så nå kan du jo begynne å lure. Men det virker ikke som du er noe flink til å finne en ordentlig partner.
  • Liker 2
Gjest Morteno
Skrevet

Damer er også (mer) utro. Damer går fra mann til mann. Damer lyver også. Noen er bare født drittsekker.

Poenget er?

AnonymBruker
Skrevet

ALLE lyver.

Anonym poster: c3f0951dbeb1d42d551138e4e063d677

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så slutt å gå etter badboysan da :) Hvorfor går dere etter menn med modellutseende egentlig, eller menn som overgår dere utseendemessig ?

Skal vedde på at dere løper etter den type menn som er ultrapopulære og festene midtpunkt..

Anonym poster: c8a1927969e9d27cb17fe134ea072dc4

AnonymBruker
Skrevet

Så slutt å gå etter badboysan da :) Hvorfor går dere etter menn med modellutseende egentlig, eller menn som overgår dere utseendemessig ?

Skal vedde på at dere løper etter den type menn som er ultrapopulære og festene midtpunkt..

Anonym poster: c8a1927969e9d27cb17fe134ea072dc4

Morsom du. Eksen min rakk ikke å være utro mot meg, men han var det mot to andre. Han er tjukk, lav, rød og tynnhåret. Noen er såpass at de tar muligheten for å mate opp den lave selvfølelsen.

Anonym poster: c3f0951dbeb1d42d551138e4e063d677

AnonymBruker
Skrevet

Monogami er en oppskrytt myte i vår generasjon har jeg fått inntrykk av.

Anonym poster: 43eb078d97e0a023fc99adf9015338aa

Skrevet

fordi

http://www.puahate.com/showthread.php?t=68225

AnonymBruker
Skrevet

Såe.. Man skal gå etter stygge menn, fordi de er snillest. Alle attraktive menn er notorisk utro?

Anonym poster: a81e1605e7f9a9a3dfa670b67d98726d

AnonymBruker
Skrevet

Jo , jeg er den beste gutten som finnes , jeg er spesiel .

Spesiell, i hvert fall.

Anonym poster: 87dc997069a4d469a421ffd9cd23965d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...