Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HJELP!

Har noen erfaringer med å starte avstandsforhold etter å ha vært sammen i to måneder? Er det dømt til å mislykkes? Jeg skal til utlandet i minst ett år...

Anonym poster: ed230e883de89724033743e1861023ff

Videoannonse
Annonse
Gjest camilla
Skrevet

HJELP!

Har noen erfaringer med å starte avstandsforhold etter å ha vært sammen i to måneder? Er det dømt til å mislykkes? Jeg skal til utlandet i minst ett år...

Anonym poster: ed230e883de89724033743e1861023ff

Jeg har god kjennskap til avstands forhold :) Jeg kan trygt si at det er utrolig tøft og hardt! Psykisk og fysisk... Jeg møtte min mann som på den tiden bodde i USA og studerte, mens jeg i Norge. Vi hadde avstands forhold i 1 år og vi slet til tider. Mye usikkerhet, sjalusi, små krangling osv. MEN vi begge var innstilt på at vi skulle klare det og ikke ville miste hverandre.Begge måtte gi og ta, ofre seg med tanke på reising for å besøke hverandre. Alt går an men kommer så klart på hvordan dere begge jobber med det og om kjærligheten er sterk nok! Klarer man det så blir forholdet også veldig sterkt og man føler man har beseiret noe :) Masse lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har hatt avstandsforhold i et år nå (da jeg studerer i utlandet), og hvis alt går etter planen blir det enda et år og noen måneder. Det går bare dere begge er innstilt på det og virkelig ønsker å være sammen, det er ihvertfall min erfaring!

Anonym poster: 616d1fd20dcc078edf29ca15fe22ae37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har hatt avstandsforhold i over 3 år nå. Bor litt over 5 timer fra hverandre. Går veldig fint.

Anonym poster: 50b9f326e2eb1d785c32827d09573879

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...