Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Har en sønn på to mnd. som bare vil sove på magen. Det er helt forferdelig om natten for da får jeg ikke sove. Barna skal jo ikke sove på magen p.g.a krybbedød men det er greit på dagtid for da kan jeg jo følge med. Blir sliten av aldri å få sove Har noen av dere forslag på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 La ham sove på magen. Min eldste ville også bare sove på magen, og det gjorde hun hver eneste natt fra nyfødt og til fire mnd alder. Da fikk hun hofteskinne som gjorde det umulig å sove på ryggen, hun hylte i tre netter og sov deretter godt på ryggen. Det har hun forsatt med, nå er hun femteklassing og sover sjelden på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Gutten min lå på sykehus de første 6 ukene og da fikk han lov til å ligge på magen men da var alle maskinene koblet til og de hadde kontroll hele tiden, jeg fikk streng beskjed av barnelegene om at han måtte ligge på ryggen når vi kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #4 Del Skrevet 10. april 2004 Takk for svar, ha en god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå