AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Via en venninne (A) har jeg møtt to jenter som jeg etter hvert har blitt godt kjent med, og vi anser hverandre som gode venninner. Er så utrolig glad for å ha møtt dem, og glad for å ha dem i livet mitt. Via disse to, blir jeg igjen kjent med fantastiske mennesker:) Men så til saken. Det har etter hvert kommet frem at venninne A ikke er så god venninne likevel, og de andre jentene vil egentlig ikke ha noe med henne å gjøre lenger. Skal ikke gå inn på det her, men jeg er faktisk helt enig med dem. Jeg kommer til å fortsette å ha kontakt med A. Men når A og de andre jentene ikke kommer til å møtes lenger, kan jeg fortsatt være sammen med de andre? Jeg er jo blitt så utrolig glad i dem, og vil jo være mest mulig sammen med dem. Men vet ikke om dette er dårlig gjort overfor A? Det var jo hennes venninner i utgangspunktet Anonym poster: 183b950d49a43292f4b2bb3a0e93ea31
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Ja, du kan fortsatt være venn med dem. Men du risikerer å miste vennskapet med A, hvis de ditcher henne og ikke deg. Anonym poster: b6cacbc738e3880b02170124139a1f32
Gjest C4r1n3 Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Selvfølgelig kan du det. Deres "krig" er ikke din krig og du kan nekte å bli dratt inn i den smørja, for du kan nekte å velge sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå