Gå til innhold

Forskjellige "spilleregler"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før folk begynner å skrive at man ikke spiller og ser ting på et spill, så vil jeg bare si at det er bare et måte å uttrykke seg på.

Var på byn i går, og jeg var mer eller mindre edru, tok 1 øl. Hadde det veldig gøy egentlig med dans og kos. Det jeg merket var jo som alle andre at jentene med frekke tettsittende kjoler fikk en del oppmerksomhet, men også de andre jentene på utestedet som ikke kledde seg for å vise former.

Det jeg synes var interessant var fremgangsmåten til disse to jente gruppene. For mens de jentene som hadde på seg tettsittende kjoler gjorde seg tilgjengelig og gutta kom bort til dem, så brukte de andre damene en annen strategi. Hehe, de elget seg bort på gutten, dultet litt borti han, gikk i veien for han når han danset osv. Egentlig ganske morsomt å se på.

Det fikk meg til å tenke at dersom man ikke blir tatt initiativ til, så må man ta initiativ selv hvis noe skal skje. Det som kanskje blir kjipt for de jentene som tar initiativ, er at mange rett og slett virker litt desperate. Ikke klarer de å by opp en gutt på en skikkelig måte heller. Later som de ikke er interessert, mens de elger seg nærmere og nærmere innpå. Jeg opplever faktisk at de jentene som ikke får oppmerksomhet pga av utfordrene klær, har mer sjarm, og generelt er gøyere å være med. Hvorfor bruker man ikke denne sjarmen når man skal gjøre seg tilgjengelig for en gutt? I steden for denne elgemetoden.

Jentene i de tettsittende kjolene gikk jo ikke bort til en eneste gutt, de sto no bare der og var tilgjengelige for at menn skulle komme bort. Så kunne de velge å vrake..

Anonym poster: aa7f0949d20672616a1fa6757c1c9258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Jeg vet ikke om dette er et bevisst spill.

Jeg merker ikke en gang så stor forskjell på oppmerksomhet jeg får i tettsittende kjole og vanlig olabukse+hverdagslig overdel. Hvis jeg skal gjette så tror jeg dette ikke har så mye med påkledning å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...