Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tror jeg endelig eksen begynner og skjønne alt han har gjort de siste månedene og er begynt og angre seg. Har seg sånn at vi har 3 barn sammen og med Nr 4 dro han fra meg. Jeg har hatt dyp sorg og hatet han for det han at gjort.

Hørt fra andre han har koset seg ute på byen og med andre damer.

Heldigvis har jeg klart og vist null bitterhet til han, jeg stråler etter fødselen og vise han at jeg og barna klarer oss bra.

Jeg later som jeg er gått vidre og det aldri igjen kan bli åss.

MEN det er ikke sannheten :( jeg tenker på han 24/7, jeg gleder meg til hver gang jeg skal se han eller snakke med han. Men da er jeg iskald og avvisende til han fordi om hjerte vil gi han en stor klem, langt kyss og ha deilig sex med han!

Jeg elsker denne mannen mer en noe annet!

Det jeg lurer på, hva burde jeg gjøre i den hær sitvasjon? Skal je fortsette som jeg har gjort? Eller skal jeg begynne og gi litt mer av meg selv?

Er så redd for at er jeg mer avvisende finner han seg ny dame og alt håp er ute.

Hvorfor vil jeg det hær?

Jo før jeg vet han elsker meg like mye, men han har prøvd i rømme fra følelsene sine med og gjøre mange dumme ting. Han er ikke sånn lamme meg og barna, men han mister seg selv når vi ikke er sammen.

Har hatt 3 turbulente år , så kan til tider forstå han dro.

Men hadde han kommer tilbake hadde jeg aldri mer vert så respekltløs ovenfor han og vist all min kjærlighet. (Noe jeg har glemt pga av barna og mye jobb)

Noen som har snille gode råd til en desperat forelsket alenemor som savner mannen sin!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La ham gå, og ikke vær like respektløs mot nestemann.

Anonym poster: 1991950b8043275594e598c79837bc30

AnonymBruker
Skrevet

Har han sagt at han vil tilbake? Eller er det noe du føler? Jeg ville ventet til han virkelig sier at han ønsker seg tilbake.

Anonym poster: 167f3e7809a611e14331a90f2bc8faaf

Skrevet

hvorfor skal jeg la han gå?

blir aldri noe nestemann!! tanken på og begynne med noen nye byr meg i mot!

vil ha mannen jeg elsker og pappaen til mine barn.

det nye moderne livet med mine/dine og våre barn passer ikke for meg!

Skrevet

Han sendte noen meldinger i går som tillsir han savner meg...men vet jo ikke om han vil tilbake eller flørte :(

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal jeg la han gå?

blir aldri noe nestemann!! tanken på og begynne med noen nye byr meg i mot!

vil ha mannen jeg elsker og pappaen til mine barn.

det nye moderne livet med mine/dine og våre barn passer ikke for meg!

Det er alltid noen som slenger ut tull her inne, ignorer dem.

AnonymBruker
Skrevet

Han sendte noen meldinger i går som tillsir han savner meg...men vet jo ikke om han vil tilbake eller flørte :(

Du kan jo konfrontere ham med det, si alt eller ingenting. Eller fortsett som før. Hvis han gjorde det slutt, så burde han også være i stand til å si ifra om at han vil tilbake. Pass på at han ikke holder deg på gress for lenge.

Gjest doktor
Skrevet

"som tilsier at han savner" deg? Hvor mye av dette er ønsketenkning, hvor mye substans er det i det? Det er ikke sikkert det "nye moderne" livet passer for deg, men av og til må man bare tilpasse seg - spesielt om man må gi slipp på en annen. Og det må man av og til.

Skrevet

Før og gjøre en lang historie kort!

Denne mannen er på tuppa etter meg, han elsker meg mye mer en jeg noen gang vil klare å elske noen! Jeg er "hode" i forholde, jeg er den "sterke", jeg er den som har mange venner og stor familie. Jeg er godt likt og har i bunn og grunn et fantastisk liv!

Mannen min er han som hadde en grusom barndom, lite venner og nesten ikke familie.

Dårlig selvbilde (fordi om han ser veldig bra ut)

Ikke den skarpeste kniven i skuffen og kommer ofte på kant med andre mennesker!

Så jeg vet jeg og barna er alt for han! Så bli holdt på gress gjør jeg ikke.

Men hvorfor vil jeg ha han tilbake? Jo for han behandler meg som en prinsesse, elsker barna sine og vi har det "greit" ilag! Vi har en fantastisk god sex vi har samme humor og deler det samme syne på livet.

Vi har hatt er hat/elske forhold fra vi møttes og følelsene er de samme som fra dag en.

Men det han har gjort den hær gangen er noe jeg ikke liker. Han har prøvd andre for å rømme fra følelsene sine til meg. Og nå ser han at det ikke går.

Skal jeg tilgi det?

Har nevnt tilier at jeg har satt for lite pris på han, gitt han for lite kjærlighet og tatt han for gitt :(

Ver at hadde det ordnet seg hadde ting skulle blitt anderledes!

Nå tener derer sikkert: STAKKARS barn!

Men de har aldri lidd av våres barnsligheter. De har bestandig kommer først i rekken og vokster opp med 2 foreldrer som har elsket den og hverandre!

Er nok bare min eks som har følt på savne av nærhet og trygghet :(

Ja jeg ver jeg fortener alt det hær, men jeg tror alle mennesker fortjener en sjanse og lære av sine feil!

Sorry mye skrivefeil, men er ikke min sterkeste side :)

Skrevet

Ingen Som har noen tanker om dette trasie opplegge og vil dele det med meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Du som helt klart er "hodet" og den "sterke" her, så må du jo finne ut av det på egenhånd da.

Anonym poster: 786af8ffff86c3795b32422b7740ed7c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du virkelig mener at han vil tilbaker er det jo bare du som kan avgjøre om du vil ta ham tilbake. Jeg ville tilgitt ham. Ta en prat med ham da.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Sannheten er at jeg er redd for og bli avist på nytt. Sønnen vår er 4 uker og jeg er veldig sårbar.

Så den hær gangen går det på mitt selvbilde.

Hvordan kan jeg snakke med han? Hva burde jeg si? Er det ikke han som egentlig burde komme til med med tanke på det var han som dro?

Han har hintet til meg, men tøff som jeg var dær og da svarte jeg med at sjangsene for han va små. Men er så mye sinne enda i meg. Må kanskje klare å sette en strek over det hele før æ tar han tilbake. OM jeg får han da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...