Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere samme undertøy (BH hovedsaklig) om sommer som vinter, eller går dere for en annen type når været blir mye varmere?

Isåfall hva bruker dere, og hvor får man kjøpt det?

Anonym poster: 0ade9812e45e3468912618832edd111b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme BH-er hele året. Truser også. Jeg bruker helt vanlig undertøy liksom.

Anonym poster: 8e723126af8141c1ccc4cbc51561fd77

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Jeg bruker samme undertøy hele året.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker samme BH året rundt ja! Bruker alltid BH'er uten innlegg, det synes jeg er mest behagelig. Liker Vitorias Secret best når det kommer til undertøy, men siden vi ikke har det i Norge, har Cubus mange behagelige alternativer :)

Anonym poster: 6d5d718d054fddebafb6707cb75200b6

AnonymBruker
Skrevet

Samma her. Eneste forskjellen er at når jeg må ha strømper på jobb så blir det stay-ups i stedet for ullstrømpis.

Anonym poster: 84535395f12e02036f52c76ab9c94c6c

Skrevet

For det meste det samme, men selvsagt frister det med mer "usynlig" undertøy om sommeren. Tykke sømmer som viser seg tydelig gjennom bukser og skjørt er ikke pent.

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at det fantes noen som hadde forskjellig undertøy på sommer og vinter.. Jeg har i alle fall ikke det.

Anonym poster: e31adf9e263df940ca3e2095a31237c1

Skrevet

Bruker ikke bh, med mindre jeg skal gå med noe såpass avslørende at jeg ser meg nødt. Så samme greia hele året, i grunn, kanskje litt mer bruk av bh om sommeren med tanke på tynne singleter og semi-gjennomsiktige plagg. Blir da også mer bevisst på farge og form, men det sier vel seg selv. Bruker en del treningsbher, da, eller ikke riktig det, men noe lignende, bare mer hverdagslig. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...