Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som er utro mot min kone som jeg har vært gift med i tyve år. Grunnen til at jeg er utro er mangel på sex hjemme (maks en gang i måneden), som igjen har medført at jeg har blitt veldig seksuelt frustrert. Min elskerinne (som også er gift) har oppgitt samme grunn, frustrasjon, til meg.

Jeg opplever situasjonen som en positiv ting for både meg, elskerinnen og kona mi.

Jeg slipper å "mase", og få avslag når jeg har behov. Jeg og elskerinnen kan i felleskap kose oss, fjerne frustrasjonene, og få spenning i hverdagen.

Kona mi slipper unna tvungen pliktfølelsen en gang i måneden.

Jeg tror faktisk at de fleste som er utro (og over førti) faktisk ikke har dårlig samvittighet ovenfor ektefellen når alt kommer til alt.

Jeg har forklart kona for lenge siden at jeg ville få meg en elskerinne hvis vi ikke klarer å få mer gang på sexlivet vårt.

Hun forstod problemet, men har i ettertid ikke gjort noe med det, selv om jeg har prøvd alle metoder (vasking, oppussing, sexleketøy, masse oral sex (for henne, meg gidder hun ikke suge), orgasmer.

Derfor har jeg heller ikke dårlig samvittighet for å gjøre dette heller

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å være åpen om det da? Foreslå et åpent ekteskap.

Anonym poster: fc6e58cf2d0ffd73d9c224b96fc814f5

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor ikke fortelle kona om dette? Kan godt tenkes hun slettes ikke aksepterer det du holder på med.

• Liker 6
Gjest sjokopop
Skrevet

Jeg er en mann som er utro mot min kone som jeg har vært gift med i tyve år. Grunnen til at jeg er utro er mangel på sex hjemme (maks en gang i måneden), som igjen har medført at jeg har blitt veldig seksuelt frustrert. Min elskerinne (som også er gift) har oppgitt samme grunn, frustrasjon, til meg.

Jeg opplever situasjonen som en positiv ting for både meg, elskerinnen og kona mi.

Jeg slipper å "mase", og få avslag når jeg har behov. Jeg og elskerinnen kan i felleskap kose oss, fjerne frustrasjonene, og få spenning i hverdagen.

Jeg tror faktisk at de fleste som er utro (og over førti) faktisk ikke har dårlig samvittighet ovenfor ektefellen når alt kommer til alt.

Jeg har forklart kona for lenge siden at jeg ville få meg en elskerinne hvis vi ikke klarer å få mer gang på sexlivet vårt.

Hun forstod problemet, men har i ettertid ikke gjort noe med det, selv om jeg har prøvd alle metoder (vasking, oppussing, sexleketøy, masse oral sex (for henne, meg gidder hun ikke suge), orgasmer.

Hei! Jeg er i samme situasjon. Helt enig med deg. 0 dårlig samvittighet, og føle faktisk det har gjort forholdet BEDRE og mer harmonisk. Jeg krever mindre, og han trenger ikke føle at han ikke strekker til.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei- jeg forstår deg...nå har vi ikke mangel på sex- men jeg vil hele tiden mer...og kan kjenner det bruse i kroppen av andre menn. Sukk-tror vi har så mange normale regler og normer at vi lever litt ulykkelig i dette. Og i stedet for å skille seg- skulle det vært "lov" å elske flere/en til. Tror ikke på monogami lenger. (ser og høres flott og kjærlig ut- men ekteskapet kan fint holde sammen dersom en vel å merke ikke "flakser" rundt, men har avtale og gjør det totalt diskre.

Jeg tror ikke på monogami LENGER- fordi mine følelser har skiftet- jeg har levd lenger-ting er ikke sort hvitt- om jeg blir betatt av en annen- er ikke mine følelser for min mann borte.

Gjest Kvinne37
Skrevet

Jeg tror også at de fleste som er utro ikke har dårlig samvittighet (det er bare det man gir inntrykk av når man blir ferska og får se reaksjonene fra omgivelsene)

Skrevet

Kona di har sikkert en ung hingst som hun har seg med, og at det er derfor hun ikke orker med deg ;)

• Liker 11
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å bare skille seg når samlivet er blitt sånn at man kan gå bak sin partners rygg uten samvittighet...? Ønsker folk så lite ut av livet sitt at det er ok å leve sånn, på en løgn?

Det bør jo gå helt greit da, når utroskapen kommer for en dag. Skillsmisse blir det i 98% av tilfellene uansett.. Tåpelige folk..

Skrevet

Kona di har sikkert en ung hingst som hun har seg med, og at det er derfor hun ikke orker med deg ;)

Tviler, men det hadde vært helt OK for meg :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dumt når ting endrer seg. Den man gifter seg med ender opp med å bli helt annerledes med årene :S

Hadde jeg visst at vi gikk fra å ha sex til annehver dag - til aldri på 20 år, så ville jeg valgt annerledes ja.

Anonym poster: 253b610a597cb3a734bab926fc4b85f6

Skrevet

Jeg ville nok gjort det samme om gubben min ikke ville ha sex lenger....!

Forskjellen ligger i at jeg ville flyttet ut først... :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke bedre å bare skille seg da? Så får kona slippe fri fra en utro mann også?

• Liker 3
Skrevet

Hva med å bare skille seg når samlivet er blitt sånn at man kan gå bak sin partners rygg uten samvittighet...? Ønsker folk så lite ut av livet sitt at det er ok å leve sånn, på en løgn?

Det bør jo gå helt greit da, når utroskapen kommer for en dag. Skillsmisse blir det i 98% av tilfellene uansett.. Tåpelige folk..

Hvorfor skille seg? man kan ha et godt liv med partneren på alle andre måter en det seksuelle. Sex er vel bare en liten del av samlivet?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skille seg? man kan ha et godt liv med partneren på alle andre måter en det seksuelle. Sex er vel bare en liten del av samlivet?

Fordi *teskje* smellen når det blir avslørt varer i maaaange år. Ikke fullt så morsomt med spenningen over hvem og hvordan det blir med barn, svigerbarn og barnebarn... Folk er så tomme i hodet når de lar skrittet overta livet sitt uten ide om hvordan det påvirker ALLE andre i deres nærhet.

Og så sitter de etterpå til sine venner og syter over at de er ensomme og blakke...jeg har tusen ganger sittet som venn og hørt på menn i slutten av førtiåra, som er blitt veldig alene. Snakke om at de ikke vil møte opp i barnebarnets dåp pga HAN drittsekken som stakk av med kona.. Eller at døtre og sønner ikke vil komme i femtiårslaget pga ny kone..

ER det virkelig verdt det i den grad at man ikke kan være ærlig?!

Skrevet

Bra forsøk på rasjonalisering.

• Liker 1
Skrevet

Fordi *teskje* smellen når det blir avslørt varer i maaaange år. Ikke fullt så morsomt med spenningen over hvem og hvordan det blir med barn, svigerbarn og barnebarn... Folk er så tomme i hodet når de lar skrittet overta livet sitt uten ide om hvordan det påvirker ALLE andre i deres nærhet.

Og så sitter de etterpå til sine venner og syter over at de er ensomme og blakke...jeg har tusen ganger sittet som venn og hørt på menn i slutten av førtiåra, som er blitt veldig alene. Snakke om at de ikke vil møte opp i barnebarnets dåp pga HAN drittsekken som stakk av med kona..

Eller at døtre og sønner ikke vil komme i femtiårslaget pga ny kone..

ER det virkelig verdt det i den grad at man ikke kan være ærlig?!

Dette gjelder vel at disse vennene er blitt skilt, ikke årsaken til at de ble skilt ? Det vil da si at resultatet er det samme uansett om man skiller seg, uansett om man var utro eller ikke ?

Gjest Gjest
Skrevet

Dette gjelder vel at disse vennene er blitt skilt, ikke årsaken til at de ble skilt ? Det vil da si at resultatet er det samme uansett om man skiller seg, uansett om man var utro eller ikke ?

Folk som er ærlige og skiller seg fordi de er enige eller fordi prosessen har vært toveis, altså at begge fikk være med i prosessen. Og begge gir hverandre tid til å bearbeide sorgen. De går helt greit overens etterpå. De har RESPEKT for hverandre og kan SAMARBEIDE om prosessen.

Utroskap og svik er som radioaktiv gift. Det sprer seg til usyldige og forgifter alt rundt seg i mange år...

AnonymBruker
Skrevet

Du pisser og driter på løftet du ga kona di da dere gifter dere.

Anonym poster: 375e6ed3f7e85cb2ec691a0c2c89027c

• Liker 6
Gjest doktor
Skrevet

Hvorfor er dere fremdeles gift?

Og hvorfor i all verden vil du ligge med noen som ligger med deg ut av plikt? Eier du ikke stolthet?

• Liker 4
Gjest gjesta
Skrevet

off, utroskap... jeg begynner å skjønne at det er mer vanlig enn hva man tror, og nei, jeg tror ikke man virklig skjønner konsekvensen av det! det er derfor man går rundt og ikke har dårlig samvittighet.

opplevd utroskap 2 ganger, og har funnet ut at menn neppe kan stoles på. kunn hatt 2 kjærester og er ei jente på 30.

første kjæresten min ble jeg sammen med når jeg var 18, etter 7 år fikk vi barn sammen og giftet oss, 5 mnd etter bryllupet og når ungen vår var 11 mnd gammel fersket jeg han med bestevenninna si, de har nå 2 barn sammen..

kjæreste nr 2 hviste seg utrolig nok å være myyye værre.. var sammen (trodde jeg) i 3 år, jeg er nå gravid med han 5 mnd på vei, da jeg fortalte det til han, fortalte han meg at han aldri hadde slått opp med exen sin og hun å venter barn, pluss at han og hadde hatt et forhold til en tredje jente mens han holdt på med oss andre( asså 3 jenter har gått rundt å trodd de har vært kjæresten hans!!)

jeg synes det er helt sykt! måten han har fått det her til på er at han har studert i utlandet og hatt ei jente i 3 forskjellige byer 2 her i norge og ei i det landet han studerer i.. virker som han bare unskylder seg med kultur, han er chilensk :S

tror aldri jeg kommer til å stole på menn etter det her igjen nei... desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...