Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt strekker man den strikken?

I mitt tilfelle,på tv.Vi er en familie som kun treffes ved jul og bursdager, men nå skal søster være med i et program på tv, fint og flott for henne, men så involverer det meg når det skal være en "grand finale" der familien til deltakerene i programmet inviteres og dette blir da med i siste program i serien.

Jeg skulle gjerne stilt opp for henne på en slik sammenkomst, men ikke når det skal sendes på tv! Min søster og jeg er begge i 40 årene. Så langt jeg vet skal visst alle de andre i familien være med.

Er det virkelig så feil av meg å ikke være med?

Anonym poster: 9d8e3add69fb5b13add4d14dc4dcaa2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det ikke. Jeg ville heller ikke stilt opp på noe som ble kringkastet over hele Norge.

En invitasjon er noe man enten takker ja eller nei til.

(Forklaringen din fikk meg til å tenke på makeover for mor og datter)

Anonym poster: fda135af901110e5180afe37356bbe83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg fatter heller ikke hvorfor jeg skal stille pliktskyldig opp, det er hun som har valgt å være på tv, hun kan ikke velge det for meg også. Men det forståes ikke slik i min familie, her er det "nå blir jeg skuffet" / "er du for god for oss"

Ang.serien så er alt veldig hemmelig, så alt jeg vet er at det er et nytt konsept på en serie som skal sendes til høsten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det må være lov å si nei. Ikke alle føler seg komfortabel med å bli filmet, og enda mindre når det skal på tv. De må da forstå det. Uansett, det er ditt valg og du kan si nei.

Anonym poster: 59ea26fb5ba0a8c7e6842e09f8026d7e

Skrevet

Må absolutt være lov å si nei :)

• Liker 1
Skrevet

Det bestemmer du helt selv....! Det er lov å si nei om du føler deg utilpass foran et kamera.

MEN... Jeg vil anbefale at du drar likevel for din skyld!!!

Ett av mine motto er å hellere angre på noe man gjorde enn å andre på noe man ikke gjorde...! Det er din søster.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare det å være utilpass foran et kamera, det er et tv kamera! Videre så er det konseptet med å følge en person i en serie, og i siste program så skal vi få møte personen sin familie. Det er absolutt ikke noe jeg vil være med på. Jeg har inget ønske om 15 minutt "fame"

TS

Skrevet

Ehhh, familie er de jeg tør å være mest ærlig med. Hadde ikke blitt med min søster og hadde forklart henne at det er fordi jeg ikke vil komme på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...