Gå til innhold

Tusen takk Agape!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er under ein måned til eg skal gifte meg og eg var usikker på om kjolen eg kjøpte for nærmare to år siden passa eller ikkje. Det gjorde den ikkje.

På Agape fant dei ein ny kjole til meg som passa perfekt. Hjalp meg med å finne sko og tilbehør. Servicen var ypperlig og eg følte meg virkelig verdsatt og godt ivaretatt som kunde. Kjolen som vart kjøpt på salg for nesten to år siden tok dei inn igjen med eit smil.

Eg må innrømme at eg brukte litt tid på å venne meg til tanken på ein annen kjole enn den eg har hatt ei stund no, men det er ingen tvil om at eg forlot brudesalongen enda meir fornøyd enn eg var sist gang.

Eg veit det er mange som velger å kjøpe kjoler på nettet på grunn av pris, men eg vil berre sei at for min del er det verdt kvar krone å kjøpe den hos Agape. Eg har fått så mykje på kjøpet. Fantastisk service, ein god og kjekk og eksklusiv opplevelse, og ikkje minst ein enorm trygghet i forhold til andre alternativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra service.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle kjøpe selskapskjole der en gang, og det var veldig bra service. Jeg endte ikke opp med å kjøpe noe da, for samtlige kjoler de hadde var så amerikansk high school prom som man får det, og alt så så kommersielt ut på en måte.. Dessverre. Men ja, servicen er noe av det beste du kommer til å få i Norge.

Anonym poster: 9145b789b392a7c201ac372b7a6f51f8

Gjest Kiara!
Skrevet

Godt å føle seg sett i en slik setting. Alltid hyggelig å lese om positive erfaringer! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...