Gå til innhold

Vekt!

Gjest MåneSkygge

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Nå er det vel en mnd siden jeg la om kostholdet og begynte å gå turer. Har også i de siste ukene trenet masse styrke hjemme.

Jeg har faktisk gått neden str i klær og de gammle klærne mine er nå for store. Men vekta øker jo bare, noen som vet hvorfor. Har hørt at det tar lang tid å bygge opp muskler så det kan vel ikke være det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt: muskler veier mer enn fett!

Nå forbrenner du vekk fettet og bygger opp muskelmassen din, da minker størrelsen fordi du blir bedre formet og vekten øker.

Du er flink!

Skrevet

Jeg må også slutte meg til Tusenfryds ros - du høres veldig flink ut! Tenk å få en fastere og finere kropp, a' gitt - det er det du vil, sant? Helt naturlig at du legger på deg - siden muskler veier mer enn fett - du er på rett vei - definitivt!

Jeg har gjort samme oppdagelsen, ble litt frustrert, men det merkes jo så godt på klær og form ellers - at man blir i bedre form.

Stå på framover - lykke til!

Skrevet

Så flink du er da :-)

og stol aldri på vekta, går den oppover, er det muskler.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ååååååå det forklarer hvorfor jeg har blitt skuffet av vekta i det siste, hver gang jeg trener! Muskel-meg!

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg må også slutte meg til Tusenfryds ros - du høres veldig flink ut! Tenk å få en fastere og finere kropp, a' gitt - det er det du vil, sant?  

Stå på framover - lykke til!

Er nok det jeg vil ja :-)

Takk for svar alle sammen.

Nå skal jeg ut å sykkle :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Du bør unngå vekta, den gjør deg bare paranoid. Det viktigste er hvordan du føler deg, og hvordan klærne føles :-) og at du faktisk blir sunnere.

Stå på, jeg misunner deg sykkelturen og gleder meg til jeg igjen kan ta fram gliset (51 dager igjen i dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...