Gjest mario88 Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Alle vaginaer er uestetiske, la oss være ærlige, sammenlignet med en penis, ser vaginaer absolutt motbydelige ut. Vi menn er biologisk programmert til å være tiltrukket av vaginaer, men det betyr ikke at de er pene og estetiske. En penis på den andre side, kan være veldig estetisk. Gjennom historien har penisen alltid vært symbolet på makt og dominans. Bygninger, fra de mest primitive tårn i bronsealderen til de mest avanserte skyskrapere idag, er alle falliske monumenter som hyller penisen skjønnhet. Kan du finne lignende eksempler på arkitektur som hyller vaginaen? Nei, fordi en vagina ikke blir sett på som et symbol for skjønnhet. Selv om noen peniser kan lukte vondt, gjelder dette kun hvis den er uvasket. En ren og pen penis vil være fullstendig luktfri, smaksfri og vakker. Om man så skulle finne en luktfri vagina, noe som er veldig sjeldent, vil den fortsatt se ut som et ufyselig kjøttsår. Statistisk sett er det mye høyere sannsynlighet for å finne en vakker penis enn en vakker vagina. Basert på dette kan vi konkludere med at peniser er vakrere enn vaginaer. Hva sier dere vaginaskapninger selv om dette? Er dere enig? 5
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Alle vaginaer er uestetiske, la oss være ærlige, sammenlignet med en penis, ser vaginaer absolutt motbydelige ut. Vi menn er biologisk programmert til å være tiltrukket av vaginaer, men det betyr ikke at de er pene og estetiske. En penis på den andre side, kan være veldig estetisk. Gjennom historien har penisen alltid vært symbolet på makt og dominans. Bygninger, fra de mest primitive tårn i bronsealderen til de mest avanserte skyskrapere idag, er alle falliske monumenter som hyller penisen skjønnhet. Kan du finne lignende eksempler på arkitektur som hyller vaginaen? Nei, fordi en vagina ikke blir sett på som et symbol for skjønnhet. Selv om noen peniser kan lukte vondt, gjelder dette kun hvis den er uvasket. En ren og pen penis vil være fullstendig luktfri, smaksfri og vakker. Om man så skulle finne en luktfri vagina, noe som er veldig sjeldent, vil den fortsatt se ut som et ufyselig kjøttsår. Statistisk sett er det mye høyere sannsynlighet for å finne en vakker penis enn en vakker vagina. Basert på dette kan vi konkludere med at peniser er vakrere enn vaginaer. Hva sier dere vaginaskapninger selv om dette? Er dere enig? Normalt kan du ikke se utenfra hvordan en vagina ser ut. Vagina er en annen betegnelse for skjede, og den er innvendig. Ellers synes jeg du skriver mye tull. 18
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Har du noen gang sett et kjøttsår? Og en ren og pen vagina? Og nei, jeg snakker ikke om de vaginaene du har googlet deg frem til eller moren din sin. Anonym poster: 31ef720e4148dc269d16c7212f2daa25 14
Gjest mario88 Skrevet 25. mai 2013 #6 Skrevet 25. mai 2013 Normalt kan du ikke se utenfra hvordan en vagina ser ut. Vagina er en annen betegnelse for skjede, og den er innvendig. Ellers synes jeg du skriver mye tull. Vulva, vagina, whatever. På folkemunne er vagina både det ytre og det indre. Og hva er det som er tull mener du? 2
Cathrine88 Skrevet 25. mai 2013 #7 Skrevet 25. mai 2013 Normalt kan du ikke se utenfra hvordan en vagina ser ut. Vagina er en annen betegnelse for skjede, og den er innvendig. Ellers synes jeg du skriver mye tull. Jeg ventet på at du skulle skrive akkurat det. Kanskje et tegn på at jeg har vært for mye på KG. 9
Annabel Skrevet 25. mai 2013 #8 Skrevet 25. mai 2013 En mindre pen vagina er verre enn en pen penis. En pen vagina er penere enn en pen penis. Pene vaginaer er verre å finne enn pene peniser. En mindre pen penis er bedre enn en mindre pen vagina. 4
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2013 #9 Skrevet 25. mai 2013 Vulva, vagina, whatever. På folkemunne er vagina både det ytre og det indre. Og hva er det som er tull mener du? Da tilhører ikke jeg "folkemunne". Hva som er tull? Alle dine usaklige innlegg med nedrakking av kvinner og kvinners utseende og deres utsondringer blant annet. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #10 Skrevet 25. mai 2013 men en manns testikler blir aldri særlig pene :-) Anonym poster: c9e4c238af4cbb88236f45dc2c263626 12
She_Leiva Skrevet 25. mai 2013 #11 Skrevet 25. mai 2013 Excuse moi? Når ble penis fin å se på? Henger jo bare der og dingler... (Vel, i de fleste tilfeller så. ) 7
Gjest mario88 Skrevet 25. mai 2013 #12 Skrevet 25. mai 2013 men en manns testikler blir aldri særlig pene :-) Anonym poster: c9e4c238af4cbb88236f45dc2c263626 De kan være: 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #13 Skrevet 25. mai 2013 Vi damer har puppe, rompe, hofter, midje, og en liten, nokså ubetydelig rent utseendemessig sak mellom beina som kan gi mye glede både utenfra og innenfra. Dere menn har rett-opp-og-ned-kropper og en penis dinglende mellom beina som dere kan a) putte inn i noe eller b) gni med hånden for å få nytelse. Kvinner vinner. Det rimer til og med! Anonym poster: 31ef720e4148dc269d16c7212f2daa25 10
Gjest mario88 Skrevet 25. mai 2013 #14 Skrevet 25. mai 2013 Excuse moi? Når ble penis fin å se på? Henger jo bare der og dingler... (Vel, i de fleste tilfeller så. ) En penis sin skjønnhet blir skjult når den er i dvale. Dette fordi slik skjønnhet ikke kan vises frem konstant. Men en sterk og fullstendig erigert penis, er det ingenting som kan måle seg med. 2
Gjest mario88 Skrevet 25. mai 2013 #15 Skrevet 25. mai 2013 Vi damer har puppe, rompe, hofter, midje, og en liten, nokså ubetydelig rent utseendemessig sak mellom beina som kan gi mye glede både utenfra og innenfra. Dere menn har rett-opp-og-ned-kropper og en penis dinglende mellom beina som dere kan a) putte inn i noe eller b) gni med hånden for å få nytelse. Kvinner vinner. Det rimer til og med! Anonym poster: 31ef720e4148dc269d16c7212f2daa25 Men dette handler ikke om menn og kvinner. Ei heller om kropper. Kanskje du skal lage en egen tråd hvor det blir diskutert? 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #16 Skrevet 25. mai 2013 Synd det vakre utseendet til penisen blir så til de grader overskygget av de heslige ballene Anonym poster: 37c91a9b87d1a7bf8bdb14ccba1a2c02 8
Gjest Raindrops Skrevet 25. mai 2013 #17 Skrevet 25. mai 2013 Jeg synes både mannlige og kvinnelige underliv er fine jeg. 5
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2013 #18 Skrevet 25. mai 2013 En penis sin skjønnhet blir skjult når den er i dvale. Dette fordi slik skjønnhet ikke kan vises frem konstant. Men en sterk og fullstendig erigert penis, er det ingenting som kan måle seg med. Med en slik beskrivelse du gir et kvinnelig kjønnsorgan, går det over min fatteevne hvordan du kan overvinne deg selv til å la din vakre, erigerte penis komme i nærheten, for ikke å snakke om å la den gli inn i denne uhumskheten. 6
Cathrine88 Skrevet 25. mai 2013 #19 Skrevet 25. mai 2013 En penis sin skjønnhet blir skjult når den er i dvale. Dette fordi slik skjønnhet ikke kan vises frem konstant. Men en sterk og fullstendig erigert penis, er det ingenting som kan måle seg med. Har du vurdert å skrive en sang, eller et dikt som hyller penisens skjønnhet? Jeg tror du er riktig mann for jobben. (En vaginas skjønnhet må vel være enda mer spektakulær siden den alltid er skjult. Å se på den vil være som å stirre rett på sola.) 4
Gjest mario88 Skrevet 25. mai 2013 #20 Skrevet 25. mai 2013 Med en slik beskrivelse du gir et kvinnelig kjønnsorgan, går det over min fatteevne hvordan du kan overvinne deg selv til å la din vakre, erigerte penis komme i nærheten, for ikke å snakke om å la den gli inn i denne uhumskheten. Som jeg skrev i åpningsinnlegget er vi menn (ihvertfall de av heterofil legning) biologisk programmert til å bli tiltrukket av denne uhumskheten. Men det betyr ikke at den er vakker. Veldig mange menn tør ikke å si dette høyt, fordi de frykter det skal ødelegge deres sextilgang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå