kari87 Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Noen som har erfaringer med all in one bb cream fra Body shop? Sminkeveska mi er på desperat jakt etter nytt innhold, og har sett meg ut denne og derfor hadde det vært greitt å høre med dere før jeg eventuelt går til innkjøp. Hardt å være student økonomisk, så kan ikke sløse med pengene på et kanskje dårlig produkt hehe
DesertRose Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg ba om en prøve med hjem siden jeg ikke ønsket å bli sminket i butikken. Dette var ingen problem... Om den er god kan jeg ikke si så mye om, for jeg testet den bare et kort øyeblikk. Fargen var helt feil for meg...
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Synes den er kjempegod! Litt vel dekkende for min hud,men jeg blander den med dagkremen min så blir den perfekt til mitt bruk Dette er den eneste bb-kremen som ikke har gitt meg uren hud ved jevnt bruk
Gjest Euforia Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Jeg synes fargene er dårlige. Dessuten inneholder det meste fra the body shop dritt, selv om de skal være så naturlige. Hadde valgt en annen hvis jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå