Totalya Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i gullfarga stifter? Det må jo finnes, for endel av reklamen som domper ned i postkassen en hefta med det... Hvis ikke trenger jeg tips til hvordan jeg skl utforme sangheftene... (Hadde i utgangspunktet tenkt å bruke den samme kartongen på forsida som på innbydelsene. og stifte de sammen, men vil ikke bruke "sølv")
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #2 Skrevet 8. april 2004 Hva mener du med stifter da? Når jeg snakker om stifter mener jeg fargestifter, slike fettfarger, og de får du i alle bokhandlere og store leketøysbutikker.
Aelwyn Skrevet 8. april 2004 #3 Skrevet 8. april 2004 Hun mener vel slike som man har i stiftemaskinen og som hefter ting sammen...... :-?
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Ja kanskje det.... Så bare stifter jeg.... men finnes det da...?
Snorkie Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 Jeg mener å ha sett både gullfargede stifter med splitt (for å feste ting sammen), og gullfargede stifter til stiftemaskin (iallefall mindre til mindre stiftemaskiner). Binders har sikkert et utvalg, evt. store bokhandler etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå